In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

donderdag 26 april 2012

Uitslag MRI

Vanmiddag om 4 uur zou de Oncoloog de uitslag van de MRI doorbellen. Het huis zat vol. Mijn moeder en Rob z'n ouders waren er ook.

Rond 4 uur belde inderdaad de Oncoloog. Rob nam de telefoon op en zijn we naar de keuken gegaan om de uitslag te horen. Ik kon helaas niet echt meeluisteren. Er was 1 tumor minimaal geslonken en de rest hetzelfde gebleven. De oncoloog had het vandaag al in het overleg besproken. Operatie op dit moment is niet aan de orde. Dus waarschijnlijk na de volgende MRI over 2 maanden gaan we al over op de experimentele chemo.

Voor mij al echt een mokerslag, want voor mij was de experimentele chemo als laatste optie en daar zitten we dus over 2 maanden al aan. En dan en hoe gaat ons leven er dan uit zien?.

Ik heb wel even flink gehuild. Aimée snapte er niks van en kwam me ook lief troosten. En Elynn was weer net zo vrolijk als altijd.

Dit was nog niet de uitslag waar ik aan dacht. Dacht echt dat we met deze chemo nog wel minimaal een jaar zoet waren. De Oncoloog kan het ook elke keer weer zo mooi vertellen en dan krijg ik weer hoop terwijl het eigenlijk op voorhand al kansloos is en alleen maar verlenging.

Toch voor Aimée maar even de kinderchampagne ingeschonken, want tja het had ook slechter nieuws kunnen zijn.

Ben dus nu ook een beetje op.

Toch mezelf weer bijeen rapen en er morgen een leuke dag van maken. Morgen met z'n vieren naar Dolfinarium.

Komende maanden maar veel leuke uitjes gaan doen zolang het nog kan en genieten van de meiden.

6 opmerkingen:

  1. Ik snap heel goed dat je best negatief gaat denken na zo'n uitslag...het is verdorie je kind waar het allemaal om gaat! Natuurlijk had het ook veel slechter kunnen zijn. Ik zou graag tegen je iwllen zeggen dat het vast allemaal goed zal komen, maar dat zou niet eerlijk zijn...al hoop ik dat natuurlijk wel...geniet lekker van je meiden en laad je weer op voor een nieuwe ronde chemo. Ik wens jullie heel veel kracht toe. Ik denk in ieder geval aan jullie! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeeetje idd een domper,je hoopt gewoon dat het elke keer weer minder is. Kan me voor stellen dat je het ff niet ziet zitten,en je mag je zo voelen. nu maar weer hopen dat de volgende chemie weer meer doet.. Veel Oke ad ier morgen en geniet van je meiden. Dikke kus ing.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Laatste zin klopt niet Hi. Veel plezier morgen en probeer te genieten van je meiden. En chemie moet chemo zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey lieverds,
    Jeetje dit is niet de uitslag waar jullie op hadden gehoopt. En ik ook niet. Maar je kan het ook zo zien, de tumoren zijn niet gegroeid. Dat is toch wel een klein beetje positief nieuws. Maar dat is voor mij heel makkelijk te zeggen, probeer alleen maar positief naar je te zijn.
    En nu gaan jullie weer een hele spannende tijd te gemoed.
    wijffie ik leef zo met jullie mee. Probeer toch nog positief te blijven (is voor mij natuurlijk heel makkelijk gezegd) Maar ik blijf zeggen dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn.
    wijffie ga lekker genieten van je meiden en je mannetje en geniet van ieder moment-je

    een hele dikke kus en knuffel voor iedereen
    monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dit is inderdaad niet de uitslag waar jullie op zaten te wachten nee. Ik wens jullie veel sterkte ook voor in de toekomst. Ik denk nog steeds elke dag aan jullie en blijf voor jullie duimen.
    Geniet van alle momenten en blijf dat doen.

    Dikke kus en een knuffel van Chris, Dirk Jan, Amber en Nynthe Wapsenkamp ( babybrabbel )

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weet niet wat ik moet zeggen. Je kunt alleen maar weer hopen dat die chemo wat doet. Denk aan jullie. Victor

    BeantwoordenVerwijderen