In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

zondag 8 april 2012

Dag 4

Vanochtend heerlijk wakker geworden in mijn eigen bed en toen Aimée wakker werd heeft ze nog heerlijk even naast mij gelegen.

We kwamen lekker laat uit bed, douchen en aankleden en toen gingen wij naar mijn moeder en Pascal voor de paasbrunch. Lekker op de fiets.

Oma had paaseieren in de tuin verstopt. Dus de kindjes konden zich uitleven in de tuin.



Daarna lekker gegeten. Aimée vond het wel heel leuk als er een neef mee zou gaan naar het AMC en na wat geregel gingen uiteindelijk Chris en Ryan mee. Ik en Aimée gingen met opa Joop en oma Annie en de jongens werden door mijn moeder en Pascal gebracht.

Elynn lag al op bed toen wij om 2 uur aankwamen, maar toen ik even om het hoekje keek had ze haar oogjes open. De kinderarts liep op dat moment ook op de afdeling dus Elynn kon zo naar de behandelkamer voor de chemo. De andere chemo zat er ookal in.

Elynn heeft zich heerlijk vermaakt met rennen en achterop de fiets zitten en natuurlijk de kuikens.



Ook vandaag werd er weer wat door mensen op de afdeling gebracht. Nu kregen ze weer een grote chocolade ei en ze hadden zoveel dat de zussen/broers ook kregen.

Aimée, Chris, Ryan en ik gingen naar Cinemma. De film kung fu panda 2 draaide vandaag.

Aimée vond het niet zo leuke film, dus heb ik haar in de pauze naar boven gebracht.

Na de film mocht Elynn van de zuster weer los dus kon ze heerlijk vrij bewegen en dat vond ze fijn.

Al gauw gingen ze allemaal weg en heeft Elynn nog heerlijk gespeeld. Na het eten kwamen mijn moeder en pascal nog even langs als verrassing.

Heeft ze nog lekker hard met opa pascal gefietst.

En daarna lekker naar bed. Morgen laatste opname dag en dan lekker naar huis. Kan Elynn ook weer heerlijk douchen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten