In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

zaterdag 7 april 2012

3e dag

Vannacht werd ik wakker met een bloot meisje naast me in bed gezet. Elynn krijgt heel veel vocht door het infuus en ja dat moet er ook uit. Ik doe als ze gaat slapen 2 pampers om.

Vannacht ging de nachtzuster haar verschonen alleen helaas ze was helemaal doorgelekt en haar bedje ook. Dus bedje moet verschoont worden en Elynn natuurlijk schone, droge kleren.

Vervolgens heeft ze tot 7 uur geslapen. En ja hoor als Elynn wakker wordt wilt ze het liefst rondjes rennen. Omdat we met nog een ander kindje op zaal liggen zijn we maar naar de speelkamer gegaan.

Gelukkig mocht Elynn van de zuster een paar uur los rondlopen en ze heeft lekker rondgelopen. Ook de kuikentjes zijn weer flink geaaid.

In de middag heeft Elynn geluncht op een ander zaal met andere kindjes. Oma kwam ons ook gezelschap houden.


Na het middageten wil ik Elynn altijd naar bed brengen, omdat ze dan meestal ook chemo krijgt aangehangen, maar de zuster die haar aan koppelde zei dat ze de zaalarts al ging bellen voor de chemo in d'r hoofd en omdat het weekend is, is er maar 1 kinderarts voor het hele emma kinderziekenhuis. Uiteindelijk werd ze pas tegen 3 uur geholpen en ze was echt super moe. Daarna toch maar op bed gelegd en ze sliep gelijk. Rob en Aimée waren inmiddels ook gearriveerd.

Mijn broer, schoonzus en kids kwamen gezellig op bezoek, maar helaas hebben ze Elynn niet gezien.

Aimée en ik zijn met mijn broer mee gereden, want wij gingen met mijn familie pannenkoeken eten in Nederhorst den berg.

Daarna naar huis gebracht en nog met de familie kopje koffie gedronken.

En toen kon ik ook ons nieuwe tuintje zien, waar Rob afgelopen vrijdag zo druk mee was. Nou het ziet er prachtig uit en lekker bijna onderhoudsvrij heerlijk.

Morgen weer naar het AMC voor kuurdag 4.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten