In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

woensdag 25 september 2013

Dag 2

Vanochtend na het wassen en aankleden zijn we naar de speelkamer gegaan, waar we lekker met z'n tweeën hebben ontbeten. In de 2 persoonskamer heb je aan de kant van de deur waar wij zitten, geen tafel waar je samen aan kan zitten.


Elynn is lekker vrolijk, ondanks ze al de halve nacht wakker is.

De Pm-er Annemiek komt de speelkamer binnen en denkt dat ze mij vandaag heel blij kan maken. Er komt zo een bn-er in de tienerlounge. Het is Yes-R, die zo komt.
Hahahaha nou vind ik het inderdaad leuk om bn-ers te ontmoeten, maar het is niet zo dat ik fan van hem ben. Toch gaan we er naar toe, want ik vind het wel leuk als Elynn met hem op de foto gaat voor het plakboek van iedereen die zij in het AMC heeft ontmoet.

Mijn zus en Rob zijn inmiddels ook aangekomen. Als Yes-R er is, mogen de kinderen met hem op de foto en iedereen krijgt een handtekening en een cd van hem. Toch leuk dat hij dit in zijn vrije tijd doet. Hij heeft toch weer even wat kindjes blij gemaakt.

Ook Yes-R krijgt een knuffel van Elynn.

Opa Joop komt nog langs en Leila, de moeder van Yasmin*. Zij is net terug uit Italië en heeft een kadootje mee voor Elynn. Een mooie roze t-shirt van Peppa Pig. Wauw wat is die mooi.

In de middag wordt Elynn toch wel moe en gaat ze lekker slapen. Martijn, de vader van Sofie komt nog even buurten. Zij zijn net terug uit Amerika en Sofie heeft vandaag weer allemaal onderzoeken in het AMC. Sofie is schoon terug gekomen. Zo blij voor hun. Ook erg leuk om hem weer te zien. Hebben elkaar veel ontmoet op de afdeling en met een aantal ouders bouw je ook echt een band op. Ondanks de rottige periode en afdeling hebben we het toch vaak gezellig gehad met elkaar op de afdeling en vooral positief gebleven.

Rob moet werken. Ik begin ook een beetje in te dutten en dan komt mijn vriendin Jacqueline de kamer inlopen. Ze heeft heerlijke roti mee en gaan dat gezellig in de speelkamer opeten. Na het eten maak ik Elynn wakker en ook zij gaat eten.

Vandaag is ook sport en spel er na het eten weer. We gaan even met de balrollen en met het parachute.

Nadat Jacqueline weer weg is gaan we naar de kamer. Ik was Elynn en doen we haar pyjama aan. Elynn wilt niet tv kijken, maar gelijk slapen.

Ze ligt nu weer heerlijk te slapen. Ik hoop dat ze de hele nacht doorslaapt. Ook ik maak het weer niet te laat.
Gelukkig nog steeds niet misselijk. Bijna op de helft van de kuur. Morgen zie ik ook mijn grote kanjer Aimée weer.

1 opmerking:

  1. Wat leuk een bn'er)) Wel heel erg jammer dat je zo vaak een kamer moet delen, ik dacht eigenlijk dat na de verbouwing er alleen nog maar 1 persoons kamers kwamen. En vooral als je er vaak komt, wordt het delen van een kamer steeds moeilijker. Respect hoor hoe jullie je er weer doorheen slaan!! En misschien kan je vragen om een andere plek?

    BeantwoordenVerwijderen