In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

maandag 2 september 2013

Hoera, Elynn 4 jaar

Vanochtend toen we wakker werden, was het toch echt de dag dat Elynn 4 jaar is geworden.

Ik loop zoals elke morgen naar de kamer van Elynn en Elynn zit op haar bed te wachten totdat ik kom om haar los te maken van de sondepomp.

Als we beneden komen mag Elynn de kadootjes uitpakken. Ze vindt het leuk om uit te pakken, maar ze heeft niet echt intresse om wat er in zit.


Tasje vol kadootjes van bloglezers die vrijdag langskwamen.
Vandaag mag Aimée trakteren op school en ze is zo blij met haar traktatie, die ze heeft mogen uitzoeken op maakeenfeestje.nl via post voor kanjers.


Op school beginnen ze vandaag in de kring en Aimée mag vandaag naast de juf zitten.


Nadat ik Aimée naar school heb gebracht heb ik deze ochtend een afspraak met de doktersassistent voor het verwijderen van de hechtingen. Mijn zus gaat met mij mee.
Daarna halen we de taart op voor Elynn.

Elynn mocht vandaag kiezen wat ze wilde eten vandaag en zij koos voor lasagna.
En na het avondeten kwamen de oma's en opa weer om nog lekker een taartje op Elynn d'r verjaardag te eten.

En natuurlijk is het een Peppa taart geworden.

Elynn ligt inmiddels lekker te slapen. Toch een klein feestje gehad vandaag.

Nu is Elynn echt 4 jaar en mag ze naar school. Woensdag zal zij voor het eerst naar de basisschool gaan en ik vind het nu al zo spannend.


1 opmerking:

  1. Van Harte gefeliciteerd met Elynn :)Ik hoop dat ze heel snel beter word!
    xxEen 13 jarig meisje genaamd Kim :)

    BeantwoordenVerwijderen