In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

donderdag 27 maart 2014

Dag 4

Gisteravond ging Elynn weer moeizaam slapen en vanochtend weer vroeg wakker.

Vandaag heeft oma Rini op Elynn gepast en ben ik gaan werken.

Na het ontbijt en Elynn samen gewast te hebben en aangekleed ben ik naar mijn werk gegaan.

Oma Rini appte af en toen een foto zodat ik een beetje wist hoe het in het ziekenhuis verloopt.

Fysio is geweest en hebben ze met de ballon geoefend en Elynn heeft een spalk om haar beentje gehad bij het lopen.
Morgen komt toch nog een revalidatie arts langs om te kijken naar de mogelijkheid van een spalkje bij het lopen.

Vandaag is een tekenaar gekomen van stichting tekenen voor kinderen en heeft 3 mooie tekeningen gemaakt. Elynn mocht zelf vertellen wat hij moest tekenen en zelf heeft ze ook 2 strepen gezet.



S' ochtends heeft ze nog even school gehad en 's middags weer lekker geslapen. Gelukkig had oma haar optijd weer wakker.

Rob haalde me op van het werk en zijn we samen naar het Amc gegaan. Elynn was met oma in de speelkamer.

Vandaag Elynn wat later naar bed gegaan en ze ligt nu al weer 3 uur heerlijk te slapen.

Morgenmiddag weer lekker naar huis. Gelukkig nog maar 1 nachtje.

1 opmerking: