In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

zaterdag 29 maart 2014

Weer thuis

Gisteren zijn we thuis gekomen, maar waren allemaal zo moe dat we allemaal tegelijk en vroeg naar bed zijn gegaan.

Elynn heeft gisteren weer les gehad. De revalidatiearts is nog langs geweest en ze gaan waarschijnlijk toch een spalk aan laten meten. Ook gaat ze nog even met de uroloog bespreken of we niet eens moeten laten kijken naar de blaasfunctie. Aankomende donderdag hebben we weer een afspraak.

Elynn de grote vriend Jary moest vandaag ook voor chemo komen. Evi ging een speciale kraal maken voor aan haar kanjerketting dus ik vroeg aan Jary of hij niet ook een kraal voor Elynn dr kanjerketting wilde maken en dat heeft hij gedaan. De kraal is super mooi geworden en Elynn heeft na haar korte middagslaapje de kraal er gelijk aangeregen.




Fysio is langs geweest en heeft oefeningen met Elynn gedaan. In eerste instantie had Elynn niet zoveel zin, maar algauw begon ze het toch wel leuk te vinden.

Op een gegeven moment kwam de vpk Elynn halen voor de chemo in het hoofd. Elynn kreeg van twee verpleegkundige een hand en zo liepen ze naar de behandelkamer.
Toen ik er een foto van wilde maken gingen ze gelijk op hun knieën om te poseren.

Ook de pleisters om het goede oog af te plakken waren binnengekomen en eigenlijk ging het gelijk goed. Elynn vindt het gelukkig niet erg en laat het toe. Een uurtje is gelukkig ook zo weer voorbij.


Na de hoofdchemo waren we klaar en mochten we naar huis. Elynn was erg moe en was dan ook snel vertrokken naar dromenland.

Vandaag was Rob met Elynn naar het Amc voor de hoofdchemo. Helaas was de chemo nog niet op de afdeling dus hebben ze moeten wachten.
Gelukkig was Evi en haar moeder er nog.

Evi heeft een paar rondjes gelopen met Elynn over de afdeling.

Mooi om te zien dat er onderling ook verbondenheid is.
Gisteren in de speelkamer was het druk, veel nieuwe kindjes, maar het was best een gezellige boel.
Gelukkig maar!.

Morgen de èèn na laatste hoofdchemo. Daarna gaan we met nichtje Nina naar het cliniclown college waar de cliniclowns worden opgeleid. We hebben al rode neuzen ontvangen en filmpjes gezien.
We hebben er zin in.

2 opmerkingen:

  1. Lieve Elynn,

    Vandaag was ik in de kaartenwinkel en ik herrinerde me ineens dat jouw mama bij het programma van ''man bijt hond'' vertelde dat jij het zo leuk vindt om muziekkaarten te ontvangen. Gelukkig hadden ze een mooie kaart voor jouw ;) en ook een klein cadeautje. Dat verdien je gewoon grote kanjer!!! Een dezer dagen zal het pakketje met kaart voor je bezorgd worden in het ziekenhuis. Veel plezier ermee. XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Lieve Elynn,

    Ik wou dat ik je kon helpen dragen
    wat je dragen moet.
    Ik wou dat ik kon zeggen:
    alles komt weer goed.
    Maar niemand weet van tevoren
    hoe deze reis je zal vergaan.
    Eén ding moet je weten
    nooit zal je er alleen voor staan.
    Ik wou dat ik je kon helpen dragen
    wat je dragen moet.
    Maar toch moet ik even zeggen:
    Je doet dat dragen supergoed!


    BeantwoordenVerwijderen