In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

maandag 17 maart 2014

Uitslag Mri

Deze ochtend heb ik gewerkt, maar ik was op van de zenuwen en kon me niet concentreren.

Om 1 uur had Elynn een gehoortest dus ben ik vroeg weggegaan en richting Amc gegaan. We waren ruim op tijd dus hebben we eerst een nieuwe Amc pas voor Elynn laten maken. Inmiddels was die andere alweer verlopen. Zolang lopen we er inmiddels.

Toen we een broodje aan het eten waren kwamen we familie tegen en hebben we even bij hun gezeten.

Elynn zegt tegen iedereen dat zij hun lief vinden en ze wilt met iedereen knuffelen. Dat knuffelen probeer ik maar een beetje in te perken met alleen bekenden en niet allemaal wildvreemde. Alhoewel sommige situaties ook wel erg lachwekkend of aandoenlijk zijn.

We hoefde gelukkig niet lang te wachten totdat Elynn opgehaald werd voor de gehoortest. Ik had sowieso niet het idee dat Elynn gehoorbeschadiging zou hebben.

Elynn heeft wel moeite om zich te concentreren en vind het leuk om ondeugend te zijn dus het was soms moeilijk om mijn lach in te houden, maar ze deed heel erg goed haar best. Ze had het er na afloop warm van gekregen. Gelukkig bleek uit alle testen dat haar gehoor nog goed is.
Fijn om te horen, want volgens mij is de volgende chemo idd de chemo die als bijwerking heeft dat er gehoorbeschadiging kan ontstaan. Nu kan ze deze dus gewoon krijgen.

In de auto terug belde de oncoloog. Beetje lang verhaal, maar wat ik begrepen heb is dat de Mri hetzelfde is ten opzichte van de vorige. We gaan dus nog door!!!

De kuur van a.s. woensdag wordt verzet naar aankomende maandag.
Donderdag zal de oncoloog opnieuw Elynn bespreken met ook de beelden en radiotherapeut of ze willen kijken of Elynn nu wel bestraald kan worden.
Ik heb hier geen verwachtingen van dus de kuur zal aankomende maandag wel plaats vinden.

De afgelopen weken is Elynn niet naar school geweest. Nu kan Elynn de komende dagen nog even naar school en vrijdag hebben ze lente ontbijt dan kan Elynn daar tenminste ook bij zijn. Wel zo leuk.
Er moet nog wel een keer bloed geprikt worden of bloedwaardes nog steeds voldoende zijn om kuur te starten.

P.s. morgen is Elynn voor het laatst te zien bij man bijt hond. Het is de spoedopname waarbij Elynn uiteindelijk een bloedvergiftiging en hersenvliesontsteking heeft gekregen. Ze was tijdens het opnemen echt al heel erg ziek. Moeilijk om terug te zien. Tevens Rob zijn debuut op nationale televisie.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Rob en Chantal, Wat een spanning elke keer. Mooi dat jullie nog doorkunnen. Ik hoop zo dat het een keertje wordt zonder ziekenhuis en dat ze er geen last van heeft. Veel sterkte/succes. We denken aan jullie. Groetjes Hans, Carla, Esmè* en Luke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo, Via via ben ik erop gewezen of dat ook ik iets wilde toesturen. Helaas....mijn pakketje is geweigerd; aangezien er werd gezegd dat Elynn niet in ziekenhuis meer lag. Nu wil ik heel graag alsnog het pakketje (mét kaart) versturen; maar dan zal t naar jullile thuis moeten ?! Kan dit ? Mijn mailadres: okuma.evers@gmail.com
    Groetjes
    Pascale

    BeantwoordenVerwijderen