In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

zondag 10 mei 2015

Moederdag

Vandaag gelijk al een beladen dag. Vanaf nu zullen meerdere dagen moeilijk zijn, maar deze kwam wel erg snel na het overlijden van Elynn.

Toen we wisten dat Elynn niet meer beter zou worden hoopte ik op een gegeven moment dat ze er nog zou zijn met mijn verjaardag in april. Gelukkig was ze daar nog bij. Toen kwam koningsdag en dan hoop je daarna ook nog moederdag.
Wat ging het in ene snel en wat hebben we uiteindelijk Elynn snel moeten loslaten.

Nog steeds niet te bevatten en onwerkelijk. Ik denk dat ik nog steeds in een roes ben en dat het allemaal nog niet echt tot me doordringt. Misschien nog maar even fijn.

Vandaag toch verwend door mijn meiden. De pedagogisch medewerkster had 30 april in de middag toen Elynn nog leefde haar vinger in klei gedrukt en die van Aimée in de vorm van een hartje en daar een mooi hangertje van gemaakt. Deze heb ik vandaag opengemaakt. Zo had ik toch nog iets van Elynn gekregen.

We zijn vandaag naar beide moeders geweest en zo maar vroeg naar bed, want Aimée moet morgen weer naar school.

Zaterdagochtend kregen we te horen dat Elynn en Aimée haar kleuterjuf op 8 mei is overleden en ook het zoontje van een vriend van mijn broertje van 1 jaar. Zaterdagavond bericht gekregen dat lotgenootje Aliza is overleden. In 2 dagen tijd 3 families die afscheid hebben moeten van hun dierbaren. Het is teveel..... Ik heb geen woorden meer.....



7 opmerkingen:

  1. Een hartverwarmende knuffel met heel veel liefs 💖💕⭐️

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel sterkte op deze moeilijke dag.
    Er zullen er nog veel volgen.
    Prachtig kado heb je gekregen van je mooie meiden.
    Elynn heeft wel voor de zonnestraaltjes gezorgd.
    Heel veel sterkte.
    Gr. Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb ik aan jullie gedacht de afgelopen dagen. Zeker vrijdag en vandaag...

    Heel veel sterkte.

    Warme groet,

    Familie Bos

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vandaag gingen mijn gedachten meerdere malen naar jullie. Begon vanmorgen al toen mijn jongste mij kwam wekken met een zoen. Fijne moederdag zei.En kom je ontbijten. Slik mijn gedachten gingen direct naar jou toe chantal. En moest zelfs heel erg mijn best doen om mijn tranen weg te slikken. Even later de kadootjes. En wat krijg ik een stuk.chocolade met daarop de tekst ik vind je lief. En daar gingen mijn gedachten weer. Ja dit zijn enorm beladen dagen. Dagen die nooit echt wennen het scherpe gaat er op een gegeven moment vanaf maar toch...het went nooit. Ik kan het jammergenoeg weten zelfs na 18 jaar vraag ik me af hoe zou het zijn als Jordy hier nog bij me was. Sterkte met alles. Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog net op tijd deze moederdag om je te schrijven dat ik je een geweldige moeder vind. Ik heb jouw blog altijd vol bewondering en met tranen in mijn ogen gelezen. Zo liefdevol. Fijn dat je vandaag toch nog iets van Elynn hebt mogen krijgen maar wat had ik je graag een andere toekomst met haar gegund.... liefs uit Brabant, sterkte....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat blijf je een ontzettend sterke vrouw dat je toch telkens een stukje op het blog schrijft.door alle persoonlijke, aangrijpende verhalen raak je zo bij jullie betrokken dat je je ook telkens afvraagt hoe het met jullie gaat.je schrijft op een dag dat het ook kan gebeuren dat je je kind plotsklaps moet verliezen en hoe vreselijk dat moet zijn.maar jullie hebben juist zo intens geleefd, je leven zo aangepast aan die vreselijke ziekte, zo bewust genoten van de mooie momenten met elkaar dat ik me bedenk hoe vreselijk en onmenselijk groot haar gemis nu moet zijn.jullie leven draaide om die rot ziekte en nu is er rust voor elynn, maar een nog bewuster gemis voor jullie....ik denk elke dag aan jullie en wens jullie alle kracht en liefde die jullie nodig zullen hebben, ik denk de rest van je leven.....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. brrr.... Wat een gevoelens allemaal. niemand zal dat kunnen begrijpen die niet jarenlang zo heeft gevochten voor zijn kind en dan afscheid heeft moeten nemen van je dierbaarste bezit als jullie en sommige met jullie in zo'n situatie. Het enige wat wij als omstanders kunnen doen is meeleven en warmte uitdragen naar jullie toe. Ik vind het heeel erg voor jullie en ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven en het in de loop der jaren iets minder pijnlijk word. Jullie zullen haar altijd missen..... Maar hopelijk gaat het erge verdriet wat slijten. Ik denk aan jullie en wens jullie veel liefde en kracht toe!

    BeantwoordenVerwijderen