In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

vrijdag 8 mei 2015

Mooi eerbetoon vandaag! #elynnislief

Terwijl ik dit schrijf zit ik naast Elynn. Vandaag is de laatste dag dat ze in haar bedje ligt. Vanmiddag zal ze voor de laatste keer uit ons huis gaan om straks niet meer mee terug te gaan.

Wat is dit moeilijk. Ik hoop dat het een mooi afscheid wordt. Een lood zware dag, maar hopelijk kunnen we hier later toch met een goed gevoel op terug kijken.

Vandaag tijdens de uitvaart zal na mijn woordje een liedje gedraaid worden wat ik zo bij Elynn vindt passen. Geen standaard uitvaartliedje. Een ode aan de liefde.

Wat zou het een mooi eerbetoon zijn als het liedje vandaag door iedereen wordt beluistert. Bart Bosch met het nummer: Ik vind jou zo lief.


Ook op twitter hoop ik dat Elynn haar naam vandaag veel voorkomt, zodat iedereen weet wie Elynn is en dat ze zo lief is.
#elynnislief #elynniszolief #elynnisdeliefste #elynnisdeliefstevandehelewereld



34 opmerkingen:

  1. Heel veel sterkte vandaag!

    Ik zal het liedje vandaag beluisteren en aan Elynn terug denken!
    En waarschijnlijk de keren daarna als ik het nummer hoort ook.
    Het zal vast weleer mooie uitvaart zijn.
    Rust zacht Elynn 😭

    Mvg, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig nummer, Elynn is gewoon heel lief !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sterkte vandaag....prachtig lied voor een speciaal meisje❤
    Angie, rotterdam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig pijnlijk - Heike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel veel kracht en sterkte toegewenst

    #Elynnislief rust zacht schoonheid

    Liefs Natascha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super nummer ik zag via een buurvrouwtje voorbij komen ik beluisterde hem voor mijn ogen draaiden foto's van Elynn voor me af. Of hij voor haar speciaal geschreven is. Heel veel sterkte toegewenst. Met deze loodzware dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel stekte en kracht toegewnst met zijn allen vrienden familie in de zwaarste dag en tyd in jullie leven zal aan.jullie denken

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel veel stekte en kracht toegewnst met zijn allen vrienden familie in de zwaarste dag en tyd in jullie leven zal aan.jullie denken

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gecondoleerd met dit grote verlies. Wij wensen jullie verschrikkelijk veel sterkte en kracht!!!! Dikke virtuele knuffel @RainbowBird1986 / Merel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Rob en Chantal,
    Heel veel kracht vandaag en vooral de zware dagen daarna.
    De zon schijnt maar mijn hart huilt.
    Veel liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Esther Overeem8 mei 2015 om 12:06

    Heel veel sterkte en kracht voor jullie vandaag en de dagen die nog gaan komen!! Wat een prachtig lied. Dikke knuf.
    Esther Overeem

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ontzettend veel sterkte en kracht vandaag en in de toekomst
    Loslaten, niet meer thuis....zo ontzettend definitief en moeilijk....
    Overblijft zijn de herinneringen, foto's en alle mooie dierbare momenten, ze is voor altijd in jullie hart

    Voor jullie en voor de familie en allen die met jullie begaan zijn, heel erg veel sterkte

    lfs
    Daisy & Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Kippenvel! Prachtig nummer! Heel, heel veel sterkte voor jullie allemaal!

    Elynn is lief! Allerliefst zelfs!

    Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig nummer. Zo speciaal!!! Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe met het afscheid van jullie aller, aller liefste lieverd.

    Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel veel sterkte vandaag en de komende tijd. Ingedachten bij jullie. #Elynnislief ga ik twitteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig nummer, ik heb naar het mooie nummer geluisterd voor jullie prinses! Sterkte en veel kracht toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. heel heel veel sterkte vandaag, en alle dagen hierna.!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig eerbetoon heel mooi nummer! Heel veel sterkte. Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig mooi nummer voor jullie mooie lieve meisje. Hoop dat het een mooie uitvaartdienst is geweest.

    Liefs Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Elynn jij bent lief.

    Je liedje gedraaid en aan je gedacht.

    Je lichaam is weg, je geest blijft altijd xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. De woorden branden in mijn ogen!
    Wat moet dit ongelooflijk zwaar zijn voor jullie....
    Hier zijn geen woorden voor.
    Wij hebben het nummer beluisterd. Wat mooi en zo toepasselijk voor jullie en voor jullie meisje!

    In gedachte bij jullie.

    Warme groet,

    Familie Bos

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig lied, voor een prachtig meisje... Familie van Elynn, heel veel kracht en liefs voor nu, en alle dagen die nog komen gaan. Rust zacht Kanjer Elynn, ik heb je niet persoonlijk gekend, maar afgaande op de foto's en blog verhalen van jouw papa en mama, weet ik zeker dat je een heel mooi, en lief meisje bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een bijzonder lied, het is geen toeval dat je dit tegen bent gekomen. Speciaal voor jullie van elynn. Ik hoop dat ze een mooi afscheid heeft gehad. Heel veel sterkte de komende tijd. Het gat gaat zo groot zijn. Probeer niet te vallen, houd je vast aan elkaar, je mag zo trots zijn op allebei jullie meiden. Wees heel trots op het feit dat jullie haar ouders zijn. Beter had niemand het kunnen doen !! Heel veel liefs, Hans, Carla en Luke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel mooi nummer kippenvel ...

    Hopelijk is het afscheid vandaag mooi geweest... En worden jullie gedragen door jullie omgeving.. En aan de gedachte van jullie mooie dappere Elynn.... (mama van 3 meisjes en 1 jongen in dezelfde leeftijd... )

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een prachtig lied voor een dapper meiske. Heel veel sterkte voor jullie allemaal. Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Veel aan jullie gedacht en idd het lied op fb gehoord..zo toepasselijk voor die dappere Elynn.
    En zoals beloofd vanmiddag een kaarsje gebrand voor haar in Maastricht. Veel moed, liefde en kracht gewenst komende tijd..liefs Moina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Voor altijd Elynn haar lied.
    Toepasselijker kan het niet.
    Liefs, een mama uit Brabant.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dit lied lijkt wel voor elynn geschreven, kippenvel. Ik heb weer veel aan jullie gedacht. Het onmogelijk moesten jullie gisteren doen. Wat een lood zware dag zal het geweest zijn. Nu is er die leegte en het enorme gemis wat ook onwerkelijk zal voelen. Lieve familie jullie zijn kanjers en hebben al het mogelijke voor elynn gedaan. Jullie krijgen het nu weer heel zwaar. Probeer vooral aan jullie drietjes te denken jullie dragen de liefde voor elynn voor altijd met jullie mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Lieve Elynn,

    Je hebt met je leven moeten betalen om geen ziek meisje meer te zijn.
    Voor jou geen ziekenhuizen, geen behandelingen en geen pijn meer.

    Ik hoop dat je nu ergens bent waar het mooi is. Waar je een kind kan zijn.
    Dat moet wel. Anders zou het leven zinloos en meedogenloos zijn.

    Rust zacht is niet van toepassing.

    Speel, ren, lach, dans en zing lieve Elynn! Voor eeuwig.

    xxx



    BeantwoordenVerwijderen
  30. Lieve Elynn, Aimée, ouders,

    Wat zijn jullie een schitterend gezin. Dat blijven jullie voor altijd! Samen met Elynn in jullie hart en hoofd. Ze zal altijd dichtbij jullie zijn. Wat was en wat is ze dapper. Wat een kanjer van een meisje. Zo lief. Aimée is ook een dapper meisje. Zo'n lieve zus voor Elynn en dat blijft ze. Voor haar een hele dikke knuffel. Want wat zal het voor haar lastig zijn. Maar ze zal met liefde terugdenken aan haar zusje en haar vast overal mee naartoe dragen. Net zoals jullie dat zullen doen. Want jullie zijn zulke lieve en betrokken ouders. Jullie geven zoveel om Elynn en Aimée. Het is voelbaar in de stukjes tekst. Het is tye zien aan de foto's. Jullie zijn met elkaar zo'n hecht, lief gezin. Ik vind het lastig om de juiste woorden te typen. Alsof het misschien te veel of te weinig is. Maar ik schrijf maar wat er in mij opkomt. Volgens mij is dat niet verkeerd. Weet in ieder geval dat ik aan jullie denk.

    Ik hoop dat mijn kaartjes voor Elynn en voor Aimée troost bieden en hebben geboden. Voor jullie allemaal. Misschien dat ik nog wel eens een kaart stuur. Al is het maar voor een klein beetje warmte en steun. Schrijf van je af als je dat nodig hebt. Over jullie. Over Elynn. Over Aimée. Over jullie allemaal. Maar haast alsjeblieft niet. Alles alleen als jij het wilt. Geen enkele verplichting want neem tijd voor jullie allen. Het is al zwaar genoeg.

    Lieve Elynn, dappere meid, ik hoop dat jij waar je ook bent, het goed hebt.
    En zoals je ook hebt aangegeven, maar ik kom terug. Je zit bij pappa, mamma en je zus in de harten! Heel diep.

    BeantwoordenVerwijderen