In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

zaterdag 5 mei 2012

2e dag

Vannacht erg slecht geslapen. De bedbank lag erg hard en half in een kast. Een keer mijn hoofd gestoten. Ook lig ik bij de schruifdeur dus als de nachtzusters binnenkomen dan wordt ik wakker. Mijn bed wordt niet afgesloten met een gordijn.

Elynn heeft wel heerlijk geslapen en was lekker vrolijk.
Ontbijt was erg laat vanochtend.

Vanochtend kwam ook weer een vrijwilligster in de speelkamer die met de kindjes spelen dus Elynn heeft zich prima vermaakt. Gelukkig kwam oma Rini vroeg en die heeft ons gezelschap gehouden.

Rob kwam 's middags na de lunch met Aimee en ook andere oma, opa en tante Deborah kwamen langs.

Ik ben even met mijn moeder naar de Amsterdamse poort gegaan voor een frisse neus.

's avonds met z'n vieren lekker kip van KFC gegeten.

Vandaag kreeg Elynn 3 chemo's en alles ging goed. Ook vandaag weer niet misselijk geweest.

In eten heeft ze geen zin. In drinken ook niet maar ze heeft wel lekker wat kip van de KFC gegeten.

Morgenmiddag ook gezellig wat visite hopelijk en 's middag ook film in de Cinemma.
En 's avonds komt mijn moeder en Pascal bij ons eten en nemen lekker eten mee.

Er lagen weer kaartjes, tekeningen en stickers op Elynn te wachten. Echt ontzettend lief en fijn dat jullie het zo trouw doen. Het is fijn om te komen en post te ontvangen. Zo wordt de kamer ook wat meer opgevrolijkt en gezelliger. Dus blijf alsjeblieft kaartjes en tekeningen sturen als het niet teveel moeite is, want jullie doen ons er een groot plezier mee. Nogmaals bedankt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten