In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

donderdag 31 mei 2012

Morgen start kuur 8

Morgen start alweer kuur 8 en waarschijnlijk de laatste kuur die Elynn eerder heeft gehad. Hierna is het nog spannend voor ons wat het gaat worden, maar hopelijk weten we dat gauw.

We hebben heerlijke dagen gehad. Gezellig met familie barbecueën.

Afgelopen maandag was Rob jarig en hebben we dat gevierd met familie en vrienden.

Dinsdag hebben we met schoonfamilie een foto shoot gedaan. Ben erg benieuwd naar de foto's, hopelijk hebben we ze snel.

's middags zijn we met mijn moeder, broertje, Laura, Nina en Ryan naar Oud Valkeveen geweest. De kids hebben zich vermaakt.

 Dinsdagavond heerlijk gegeten bij mijn vriendinnetje Simone en Roderick.

Woensdags is Aimée met oma Annie en tante Deborah wezen zwemmen in de Sijsjesberg. Elynn en ik moesten weer bloedprikken. En ik blijf het zeggen wat is het toch een kanjer.

's middags werden we gebeld door AMC verpleegkundige spreekuur dat de bloedwaarden goed waren dat de kuur door kon gaan, maar dat AMC vol ligt en of we niet zaterdags konden gaan starten. Nadat we hebben opgehangen bedacht ik me dat we vrijdagavond naar Artis gaan en woensdag met SKOV (zij organiseren vakantiekampen en dagtochten voor kinderen met kanker) naar Duinrell.
Als we zaterdag zouden starten dan zou Elynn zeker woensdag niet meekunnen.

Dus uiteindelijk kunnen regelen dat vrijdag Elynn chemo op de dagbehandeling krijgt. We hopelijk een kamer in het Ronald Mcdonalds huis hebben zodat we met z'n vieren daar vrijdag kunnen overnachten en dan 's avonds gezellig naar Artis kunnen en dan zaterdag wordt Elynn wel opgenomen en dan gaat de kuur gewoon verder door. Dus allemaal even anders regelen.

Vandaag kwam mijn lieve moeder me helpen het huis schoonmaken en op orde maken voordat we weer richting AMC gaan. Zus ook nog lief geholpen.

's middags een afspraak op mijn werk. Was ook weer goed om daar weer te zijn. Ondanks de tranen. Blijf toch emotioneel om over onze situatie te praten. Het went nog steeds niet.
Vanaf volgende week weer proberen te re-integreren om mijn werkzaamheden weer op te pakken.

Nu eerst maar chemo nummer 8. Hopen dat Elynn de kuur goed komt en dat we een paar leuke dagen hebben (Artis en Duinrell).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten