In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

woensdag 9 mei 2012

We zijn weer thuis.

En we zijn weer thuis.
Voor het eerst op de nieuwe afdeling. Gelukkig is Elynn niet misselijk geweest en heeft ze alles goed doorstaan.

Maandagochtend werd Elynn weer geprikt. Ik hoorde dat ze geprikt moest worden en Elynn mag altijd een vinger uitkiezen, maar toen uiteindelijk het lab er was moest het een prik in d'r arm worden. Pffff wat was madame boos en verdrietig. Elynn zei echt tegen mij mam jij zei vinger. Even moeilijk moment. Maar gelukkig was het daarna weer goed en mocht ze mooie stickers uitkiezen.

Elynn kreeg vandaag van de kraal dat ze mee doet aan wetenschappelijk onderzoek. Ze wilde graag een foto maken, want mogelijk wordt deze dan geplaatst in blad Attent van de VOKK.
Vandaag was mijn moeder er de hele dag.
Kanjerketting aangevuld met de Pm-er.

Toen Rob kwam had hij voor Elynn kip van de KFC meegenomen en ze heeft heerlijk gegeten.

Dinsdagochtend mocht Elynn weer even los. De dag duurde wel lang omdat je weet dat als alles erin zit je naar huis mag.

Om half 3 mochten we vertrekken en toen Aimée uit school kwam waren we al thuis.

Elynn heerlijk gedoucht en ze gaf al vroeg aan dat ze naar bed wilde.
Ook ik was ontzettend moe dus lag al om half 8 te slapen. Die dagen zkhs zijn toch slopend. Fijn om weer thuis te zijn en ook bij Aimée weer te zijn.

Vanochtend Aimée naar school gebracht. Ze had wel een paar traantjes. Ook weer even een moeilijk momentje voor me.

Vandaag moesten we om half 12 weer in het zkhs zijn voor shot chemo. Alles ging voorspoedig en ook vandaag voordat Aimée uit school kwam waren we thuis.

Vanmiddag met het hele gezin nog bij de tandarts geweest. Elynn had in het begin grote mond, maar toen ze op de stoel bij papa op schoot moest begon ze te huilen. Toen maar even in de armen en heeft de tandarts vluchtig gekeken. mondhygiëne is nu ontzettend belangrijk voor Elynn.

Nu nog 2x richting AMC en dan is de kuur echt afgelopen.

1 juni is de volgende kuur. In de tussentijd 4x bloed prikken en hopen dat ze de aplasie periode weer goed doorstaat. 

1 opmerking:

  1. Hoi Chantal,
    Onvoorstelbaar wat ik elke keer weer lees. Hoe sterk jullie zijn en vooral hoe sterk jullie 'grote'kleine meid is. Ik zie haar altijd lachen op de foto's maar ongetwijfeld zal het ook wel eens anders zijn.
    Ik denk vaak aan jullie en wens met al jullie wensen mee. Veel liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen