In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

maandag 21 mei 2012

Helaas we moeten blijven

We hadden gehoopt dat wanneer maandag niets uit de bloedkweken zou komen we dinsdags en woensdag voor dagbehandeling naar Tergooi mochten.

Helaas de zaalarts kwam vanmiddag vertellen dat we gewoon de kuur in het AMC moeten afmaken dus t/m woensdag blijven.

Er is nog niets uit de bloedkweken gekomen, maar omdat Elynn nog in aplasie zit moet ze de antibioticakuur helemaal afmaken.

Het zijn lange dagen zo opgesloten in het kamertje.

Elynn werd vanochtend weer geprikt. 3 buisjes moesten gevuld worden.

Gelukkig kwamen de cliniclowns nog even langs voor het raam. Leuk om te zien hoe Elynn dan meedoet en reageert op de clowns. En wat doen ze het toch elke keer leuk.

We doen niet zo veel op zo'n dag een beetje hangen, liggend Dora en Diego kijken. Heel af en toe kleuren of met de strijkkralen. Gelukkig is Elynn niet vervelend en lijkt het ook allemaal wel te accepteren.

's middags doet ze even een dutje want tja het is ook zo vermoeiend. Ik doe even met haar mee. Ben een beetje gespannen want na 6 weken heb ik weer telefonisch contact met de bedrijfsarts en ik weet niet of ze me nou op het huisadres belt of naar mijn mobiel.

Opa Joop komt na zijn werk langs.

Inmiddels is het al kwart voor 4 geweest en de bedrijfarts zou tussen half 4 en kwart voor 4 bellen. Uit eindelijk belt ze en maakte ik me zorgen om niks.

Inmiddels is Rob er ook en heeft hij voor Elynn kip van KFC mee. Helaas eet ze niet zoveel. Eigenlijk de hele dag niet zo. Gelukkig krijgt ze over de nacht sonde voeding en via het infuus voldoende vocht.

Mijn moeder, Pascal en Aimee hebben eten mee en zo kunnen we gezellig met z'n alle eten.

Lekker een wijntje op. De nachtzusters zullen blij met mijn gesnurk zijn over de intercom vannacht.

Na het eten mag Elynn even naar buiten en doen we een klein rondje. Wat is het lekker buiten, heerlijk.

Rob rookt dus die gaat een aantal keren naar buiten om te roken. Het enige loopje wat ik doe is naar de keuken en het koffieapparaat.

Misschien komt er morgenmiddag bezoek. Verder de ochtend zal wel saai zijn. Ach nog eventjes. Van het weekend is Elynn waarschijnlijk uit aplasie. Volgende week maandag is Rob jarig en dinsdag hebben we een fotoshoot. Dus wel wat om naar uit te kijken.

Volgende week vrijdag begint alweer kuur 8. Mmmm nog maar even niet aan denken.

Vandaag nog 2 kaartjes binnen van mijn collega's Jose en Kim. Wat lief en fijn dat ze nu binnenkomen terwijl we er liggen fleurt gelijk de kamer wat meer op.

Volgende kuur start op 1 juni dus als jullie allemaal een kaartje willen sturen dan kan dat!!! :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten