In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

zaterdag 5 mei 2012

nieuwe afdeling 4-5-2012

vandaag vrijdag is het zover dan moeten wij ons om 11 uur weer melden bij afdeling Oncologie van het AMC emma kinderziekenhuis. 6 maanden geleden dacht ik alleen maar als Elynn er dan nog wel is en nu is het zover. Het was ook echt wel nodig want de oude afdeling was zwaar verouderd en echt toe aan een opfrisbeurt.

Alleen vandaag moeten wij ons niet melden op f8 Noord maar f8 Zuid. Moeten ook voor het eerst via de G liften omdat er op F8 nog verbouwd wordt.

Via een lange gang komen we de afdeling op. Aimee wilde graag mee dus dat kon. De kids hadden de speelkamer al gelijk gevonden en ik kreeg van een vrijwilligster een rondleiding over de afdeling.

Na 12 uur werd Elynn onderzocht door de zaalarts, geprik in haar hoofd en de pac aangeprikt. Mijn kleine kanjer hoefde niet te huilen.

Het was vandaag een wendag, maar ook een gezellige dag met veel visite.

Opa Joop kwam gezellig langs. Mijn tantes Nicolette en Anneke. Elynn en Aimee verwend met kadoos en ook werd ik dit keer niet vergeten (Rob wel een beetje). Mooie ketting van Anneke gehad en van Nicolette een zeefdruk van haar schilderij die zij van Elynn en Aimee gemaakt heeft. Super mooi kado. Zal snel een foto plaatsen.

's avonds kwam mijn vriendin Jacqueline met overheerlijke Roti en 2 lekkere rose biertjes. Wat een verwennerij en als toetje een lekker softijsje van beneden.

Inmiddels was Elynn doodop en op bed gelegd.
Daarna gezellig met jacq een potje ouderwets scrabbelen (schrijf je dat zo?)en nee niet wordfeud op de telefoon en daarna nog een potje trinominos.

Fijne avond en daarna lekker naar bed.

Elynn is deze dag goed doorstaan. Nog niet misselijk geweest gelukkig. Hopen morgen op net zo'n dag.

Foto's volgen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten