In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

zondag 20 mei 2012

Arme Elynn , wel Isolatie

Gisterochtend heeft Elynn nog lekker rond gelopen en in de speelkamer gespeeld, maar de zuster van de middagdienst was het hier niet helemaal mee eens.

protocol is bij aplasie, koorts en antibiotica isolatie. Ze kunnen niet het ene kind wel toestaan en andere kinderen niet. En als Elynn wat onder de leden heeft dan kan ze ook andere kindjes evt besmetten.

Wel mochten we 's avonds nog even naar buiten met z'n vieren en zijn we naar het Ronald Mc donaldhuis geweest en hebben de meiden nog heerlijk in de speeltuin gespeeld. Het was ook zulk lekker weer. Echt even genieten.

Elynn had 's middags oa van medicijn heel lang en diep geslapen dus 's avonds ging ze wat later naar bed. De zusters hadden het ook druk. Dus Elynn werd pas tegen 10e weer aangesloten en aan de sondevoeding.

Aimee en Rob hebben lekker in het RMD huis geslapen. Elynn werd gelukkig ook pas tegen half 9 wakker vanochtend.

Wel moeilijk om Elynn op de kamer te houden. Ze is ook niet ziek, heeft geen koorts meer dus moeilijk moeilijk.

Gelukkig mogen we tegen de lunch weer even naar buiten. Weer naar RMD huis en hebben we daar lekker met z'n vieren gelunchd en gelijk de kamer opgeruimd en spullen ingepakt.
Rob en Aimee xijn inmiddels weer richting huis. Aimee moet morgen weer naar school.

Nu ligt Elynn weer diep te slapen. Ach ik laat haar maar wat moet ze anders in de kamer. TV kijken is ze ook wel zat.

Hopelijk mogen we morgen richting huis en dinsdag en woensdag antibiotica in Tergooi gewoon dagbehandeling.

Ik hoop het. Afwachten of er iets uit de bloedkweek komt.

1 opmerking:

  1. Hey lieverd ik hoop ook dat jullie snel weer naar huis mogen... Wel goed dat je nog even lekker maar buiten bent geweest ik kan me voorstellen dat de dagen op de kamer helemaal lang duren daar in het ziekenhuis. Sterkte, ik denk aan jullie! Xxxjacq

    BeantwoordenVerwijderen