In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

zondag 6 mei 2012

6 mei 2012

Vannacht heb ik wat beter geslapen. Toen Elynn wakker werd zei ze: Kindje huilt. Dus ik zei kindje huilt niet sssss kindje slaapt, maar bleek voor mijn buurvrouw en kindje een zware nacht te zijn geweest.

Ik heb er gelukkig geen last van heb gehad.

's ochtends heeft Elynn even los kunnen rond lopen. Wat zij en ik natuurlijk erg lekker vinden.

Rond half 12 werd ze moe. Elynn geeft het sinds een paar dagen aan dat ze moe is en wilt slapen en als ik haar op bed leg dan valt ze ook vrij snel in slaap.

De eerste chemo werd ook aangehangen en de Oncoloog die Elynn vandaag in d'r hoofd zou aanprikken was ookal op de afdeling. Dus heb ik Elynn even wakker gemaakt.

Na de prik weer lekker op bed gelegd en heeft ze nog heerlijk geslapen.

Rob kwam rond 1 uur met Aimee en neef Luke. Opa en Oma vd Brink kwamen ook gezellig langs.

Met Luke en Aimee naar de film geweest. Wat een verrassing dat Aimee in de pauze weer naar boven wilde.

Al gauw kwam Mijn broertje en schoonzus en nichtje oom langs.

Toen ze weg waren kwam mijn zus en fam nog langs.

Mijn moeder en Pascal hadden voor mijn eten gezorgd dus dat was wel fijn. Veel bezoek gehad, maar erg fijn want het geeft toch afleiding.

Elynn ligt alweer lekker in dromenland. Weer niet gespuugd vandaag.
Nog 2 nachtjes en dan mogen we weer lekker naar huis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten