In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

vrijdag 23 november 2012

Kuur 14 zit erop!!

Vanochtend voor de laatste keer naar het AMC voor de laatste chemo. Toen we op de afdeling kwamen moest de chemo nog gehaald worden.

Elynn had een kadootje voor Aliza en Sofie mee dus die ging ze gelijk geven. Deze mooie meiden zijn nu allebei bezig aan de hoge dosis kuur en moeten zeker 3 weken in het ziekenhuis blijven.

Het bloed was gelukkig goed en ook de prik ging weer goed. We waren alweer snel op weg naar huis. Eerst nog even langs Muiden alvast voor kerst kadootjes. We kunnen het maar beter alvast in huis hebben in het geval wel weer naar het ziekenhuis moeten voor opname ofzo.

We waren optijd om Aimée weer om 12 uur op te halen. Er kwam ook een vriendinnetje mee om te spelen. 

's middags weer machtigingen die verlengd moesten worden voor de sondevoeding en gister al voor rijkosten chemobehandelingen voor de verzekering. De meneer van de verzekering vroeg al tot wanneer de behandeling zou duren. Tja daar had ik helaas geen antwoord op.

Vanmiddag had ik een afspraak bij Spamedica. Ik zou een make up advies krijgen. Ik heb nooit make up op maar kreeg het aangeboden. Helaas kwam ik er 2 uur later achter dat ik die afspraak had. Zo balen echt vreselijk om het te vergeten. Dus nu met een rotgevoel, terwijl ik er echt naar uitkeek. Ik heb nog meerdere malen gebeld om te zeggen dat ik de afspraak vergeten ben, maar de telefoon ging helemaal niet over.

Elynn was 's middags toch erg moe en heeft nog lekker even geslapen. Ze krijgt alweer meer pijn in haar billen. Ik hoop zo dat het niet zo erg wordt.

Nu duimen dat Elynn geen koorts krijgt in aplasie.

4 december dus volgende MRI en 7 december de uitslag.

1 opmerking: