In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

donderdag 1 november 2012

donderdag 1 november 2012

Vorig jaar 1 november 2011 kregen we de uitslag van de eerste MRI. Ik schreef toen nog op Hyves: Diagnose niet goed en of er iemand was die een kaartje naar Elynn wilde sturen in het ZKHS.

Nu een jaar later. Nog steeds in het ziekenhuis in onzekerheid en aan het vechten. En nog steeds vinden we het leuk om post te krijgen. Zeker de dagen dat ze in isolatie ligt, waardoor Elynn de kamer niet af mag.

Vandaag wordt ze gelukkig wel wat vrolijker wakker. Ze wilt aan de kleine tafel zitten. Vandaag wordt Elynn ook geprikt. Ze heeft 5 buisjes nodig en gelukkig zijn deze gauw gevuld.

Elynn kiest sinterklaas stickers uit. Ook hier beginnen ze er al vroeg mee.

De kinderarts komt langs ook dienstdoende oncoloog die al de hele week over Elynn hoort komt nu ook even kijken en Elynn nakijken.

Op dat moment komt er een groep japanners of chinezen de afdeling op lopen die een rondleiding krijgen. Ze blijven erg lang voor de kamer van Elynn staan. Ik voel me net een aapje.

De post wordt gebracht. Een pakket en een grote envelop.
Elynn wordt weer verwend door een onbekende fan. Een doos met assepoester duplo. Zo lief, het blijft een raar idee dat mensen dit over hebben voor ons en zo met ons meeleven.
Ook krijgt ze een mooie kussensloop van een verpleegkundige in opleiding die deze Elynn gunde met een lief kaartje.

Elynn is moe en gaat slapen. Inmiddels is ookal bekend dat Elynn een bloedtransfusie gaat krijgen, want haar hb is 4.4.

Mijn broertje komt voor zijn werk nog even langs. Helaas slaapt Elynn dus gaan we even in de gang zitten.
Voordat hij bijna weggaat wordt ze wakker.

Ben blij dat ik mijn laptop heb. Zo kan ik als Elynn slaapt of tv kijkt, foto's op de laptop sorteren en een fotoalbum maken van de opkikkerdag.

Ik maak elk jaar een jaarboek en een aparte voor de vakanties. Nu maak ik een aparte van de leuke dagen die we hebben gehad van Make a Wish en stichting de opkikker. In tweevoud, 1 voor Aimée en 1 voor Elynn.

Rob en opa Joop komen nog langs.

Vandaag heeft Elynn ook een kadootje gekregen van de VOKK die 25 jaar bestaat. Het is een rugzak met VOKK logo. Leuk dat ze dit doen.

Elynn heeft vandaag niks gegeten en weinig gedronken. Ze isin iedergeval wel minder suf dan gister. Ze zegt dat ze pijn heeft aan haar tandje.

Net kreeg ze weer de nieuwe pijnmedicatie. Ik zag al aan haar dat ze weer meer pijn kreeg. Na het inspuiten zegt ze dat ze moe is en wilt slapen. Ze ligt nu dus dan ook lekker te slapen.
Gelijk maar de sondevoeding aangezet. Bloed zal zo ook wel aangehangen worden.

Hopen dat het morgen weer wat beter met haar gaat.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten