In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

woensdag 31 oktober 2012

Woensdag 31 oktober 2012

Ik ben deze ochtend vroeg wakker. Het eerste wat ik doe is op het blog van een mede patientje te kijken en helaas, het is waar, ze is gisteravond overleden. Ik voel me down en leeg. Ik kan het steeds moeilijker bevatten dat er gewoon kinderen dood blijven gaan door die K.T kanker.

Ik ga me douche en als ik klaar ben is Elynn ook wakker. Het blijkt dat Elynn vannochtend weer koorts had namelijk 39.6.

Mijn moeder komt deze morgen vroeg. Helaas moest ze met de trap dus ze komt nogal uitgeput boven. Elynn is nog steeds chagerijnig en ziet erg wit.

Ik ga even naar mijn werk en mijn moeder blijft bij Elynn.

Als ik om half 2 terug kom in het ziekenhuis slaapt Elynn. Er is geen bloed geprikt dat willen ze morgen doen en ze doen gelijk kruisbloed voor als ze een bloedtransfusie nodig heeft.

Elynn is wakker als Aimée, oma Annie, opa Joop en Thijs aankomen.

Elynn blijft in bed liggen. Ze eet niks en drinkt weinig. Wel eet ze een chocolade lollie.

Om 3 uur is de uitzending van Emmatv en ja hoor ze zit er wel in. Hahaha erg grappig om mijn lieve moppie op tv te zien.

Ook papa is inmiddels gearriveerd en als Aimée weer met opa en oma weggaan gaat Elynn even aan het tafeltje met de strijkkralen spelen. Ze begint weer meer pijn te krijgen.
Ze krijgt paracetamol en tramadol.

Elynn wordt erg suf en haar ogen vallen steeds dicht. Ik kijk bij de bijwerkingen van tramadol en inderdaad een bijwerking is sufheid.
Rob en ik liggen af en toe in een deuk, want Elynn blijft gewoon doorgaan met de strijkkralen. (ik hoop dat het geplaatste filmpje het doet)



De oncoloog loopt langs de kamer en Rob spreekt hem aan. De oncololoog zegt dat hij de radioloog aan het werk heeft gezet en dat ze morgen weer besproken wordt. Voor vrijdag staat een afspraak op de poli gepland. Rob vraagt of die nog doorgaat. De oncoloog geeft aan dat hij vrijdag wel even op de afdeling binnen loopt. We zijn benieuwd.

Rob heeft mijn laptop en de foto's van de opkikkerdag bij zich. Ik ga gelijk de foto's bekijken en er zitten echt hele leuke tussen.

Rob legt Elynn in bed, want zo kan ze echt niet blijven zitten. Elynn ligt algauw te slapen.

Morgen dus in iedergeval bloedprikken en ik ben erg benieuwd naar de waarden.
Ben benieuwd of Elynn zo suf blijft, maar gelukkig heeft ze daardoor geen pijn meer.

Hier paar foto's nog van de super Opkikkerdag






5 opmerkingen:

  1. Sterkte weer, voor jullie allemaal. Zulk vreselijk nieuws hakt er wel in. Hou dan je verstand maar weer bij elkaar, grote bewondering hoor. Ik las dat jullie de dieren plaatjes sparen van AH? Willen jullie deze en kan ik ze dan sturen aan het AMC?

    Lenie (Lekkerkerk)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel lenie. We sparen ze niet echt. We hebben er wel een aantal maar doen daar verder niets mee. Wij hebben de dubbele gestuurd naar post voor kanjers. Misschien een tip. Op de website van post voor kanjers staat een adres.

      Verwijderen
    2. Website en adres gevonden, bedankt voor de tip!

      Lenie

      Verwijderen
  2. Hoi Rob en Chantal
    Ik hou jullie blog in de gaten want alleen jullie, kyra en marloes zijn mij bijgebleven uit die tijd. En ik schrik toch elke keer weer als ik die verhalen lees (zoals marnix). Ik weet niet welk kind er nu overleden is maar het blijft verschrikkelijk. Ik weet dat het voor veel mensen vanzelfsprekend is wat jullie allemaal doen voor jullie kinderen maar dat maakt het er niet makkelijker op. Heel veel kracht en sterkte nog. Desiree (moeder van Demi)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Desiree,

    Fijn om af en toe een bericht van je te mogen ontvangen. Ik zat door de foto's te kijken en bij 1 van artis staan jullie op de achtergrond. Ik moet dan gelijk weer aan jullie denken. Af en toe kijk ik nog wel op het blog van Demi.

    Het meisje wat is overleden is Milou ook van de oude afdeling.
    http://www.123website.nl/MilouSmit/

    Deze afdeling en wereld blijft onwerkelijk. Het zou zo niet moeten zijn!

    BeantwoordenVerwijderen