In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

zaterdag 20 oktober 2012

Kuur 13 gestart

Vanochtend was Elynn alweer optijd wakker. Uit eindelijk allemaal uit bed gegaan en ben ik de koffer en tassen gaan inpakken,

Mijn moeder kwam ook nog langs om het huis netjes achter te laten.

We werden om 11 uur verwacht in het AMC. Op de heen weg zegt Rob dat hij weer energie heeft. De Opkikkerdag heeft ons goed gedaan.

We waren op tijd in het AMC en op de afdeling rende Elynn gelijk naar de speelkamer.
Er was nog een 2 persoonskamer vrij dus wij kregen die toegewezen. Er zijn niet veel bekende op de afdeling. Veel nieuwe kindjes of kindjes die we nog niet eerder hebben gezien.

Weer treurig nieuws gekregen over een patientje, waarvan we dachten dat ze klaar was en alles goed zou komen en nou is ze uitbehandeld en bezig in de laatste fase.

Elynn wordt wat later aangeprikt omdat het weekend is. Gelukkig gaat alles weer goed. Wel merk ik gelijk dat Elynn er moe van is geworden en gaan we na de chemo in haar hoofd en het aanprikken naar haar kamer en uiteindelijk valt ze lekker in slaap.

Aimée en ik gaan niet veel later weg richting huis.

Rob blijft de eerste nacht bij Elynn. Morgen gaan Aimée en ik weer richting het AMC.

2 opmerkingen:

  1. Leila samadaninia21 oktober 2012 om 10:16

    Hoi Rob en Chantal,
    Ik heb veel aan jullie moeten denken, sinds de laatste keer dat ik Rob tegen kwam in het AMC. Ik was erg benieuwd naar de uitslag van De MRI van Elynn.
    Yasmin is nu aan de morfine.... Ze is in ieder geval pijn vrij.
    En ik moet ook zeggen dat het enorm oplucht dat we geen ziekenhuis opnames, dokters prikjes ed. Meer nodig hebben.
    We blijven jullie volgen, en sturen jullie alle kracht en liefde toe....
    Liefs... Leila ( mama Yasmin)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het redelijk gaat. Misschien een tip voor de verloren oorbel: mijn dochter had dat ook en bij nabellen bleek dat ze de oorbel hadden gevonden in een zeef.Misschien was het geluk maar je weet nooit...(misschien is ze er aan gehecht?)
    Veel sterkte weer de komende dagen.

    Lenie

    BeantwoordenVerwijderen