In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

dinsdag 2 oktober 2012

Dinsdag 2 oktober 2012

We worden voor half 8 wakker. De verpleegster komt in de kamer wat controles doen. Het blijkt dat Elynn vannacht weer koorts had en dat zij bloedkweken uit de PAC gehaald heeft.

Elynn is vrolijk en kwebbelt lekker.

Door het lab wordt Elynn ook nog geprikt en heeft ze weer mooie stickers uitgekozen. Ze eet niks maar drinkt gelukkig zelf wel wat.

Ze is eigenlijk de hele dag druk met kralen rijgen. Gelukkig accepteert ze het in de kamer blijven goed.

In de middag gaat Elynn slapen en ook ik doe mijn ogen even dicht.

Ik word wakker gemaakt door Rob die na zijn werk is gekomen. Ook opa Joop komt langs.

We hebben nog niks van de arts gehoord of er iets uit de kweken is gekomen.

De sondevoeding blijft gewoon de hele dag aan. Ze krijgt medicijnen door de sonde en via haar mond en de antibiotica's worden steeds aangehangen. De gehele dag zit ze vast aan een infuuspaal en krijgt voldoende vocht via het infuus. Vandaag heeft ze gelukkig geen reactie op de antibiotica gekregen. Die loopt nu in 3 uur in.

Ze houdt gelukkig vandaag alles binnen en ook de diarree is minder. Alleen af en toen een natte scheet. Wel gaan nu haar billetjes kapot dus wordt die lekker ingesmeerd.

Ik ben blij dat het beter gaat met Elynn. Was ze nu maar zo in de Efteling van het weekend dan had ze er meer van kunnen genieten en wij ook. Het is dan ook echt balen dat er gelijk een opname op volgde.

Ik hoop dat we het weekendje Efteling nog eens over kunnen doen samen met Elynn. Daar gaan we voor!!!

Aimée is bij oma en voelt zich niet lekker. Ze heeft al 2 keer gespuugd en ik kan niet bij haar zijn. Dat maakt mij erg verdrietig en emotioneel dat nu alle aandacht naar Elynn gaat terwijl zij het ook zo nodig heeft. Gelukkig heeft ze een hele lieve oma en opa, maar toch voel ik me slecht dat ik er niet voor haar kan zijn en dat ik zeker nog 3 dagen in het ziekenhuis ben.
Helaas kan ik daar niets aan veranderen en moet ik het maar accepteren. Pffff moeilijk hoor we zijn gewoon al bijna een jaar onderweg. Het zal waarschijnlijk alleen nog maar moeilijker worden. Gelukkig is mijn lieve kleine meisje er nog en doorgaat ze alles echt als een kanjer. Ik hoop dat het nog heel lang goed met haar blijft gaan ondanks alle opnames.

5 opmerkingen:

  1. Een jaar is lang, voor Elynn maar ook voor jou.
    Zij doet het heel goed, ook dankzij jou.
    Dat maakt haar een kanjer en ik lees van wie ze dat heeft. Je hart gaat uit naar beide kinderen, maar als die ook hetzelfde klopt als van je meisjes, zal Aimée het graag voor haar zusje over hebben. Je mag met recht trots zijn op je gezin en op jezelf. Veel sterkte weer, er wordt aan jullie gedacht.

    Lenie (Lekkerkerk)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt heel erg naar voor jullie dat er een opname is en nu Aimée ook ziek is. Inderdaad heel fijn dat oma en opa in de buurt zijn maar je wilt er heel graag voor allebei je meisjes zijn. Hoop dat Elynn weer snel naar huis mag zodat jullie weer compleet zijn. Veel liefs, Carla xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sandra van Twisk3 oktober 2012 om 16:05

    Wat herkenbaar die verscheurde gevoelens, maar je doet het super en dat voelt Aimée vast ook!! Het is ontzettend zwaar en heb heel veel respect voor jullie! Sterkte hoop dat jullie snel weer naar huis mogen!! Groetjes Sandra mama Evi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve familie,
    het is inderdaad heel moeilijk dat je niet bij je beide meiden kan zijn,
    ik denk dat je haar veel belt,dan weet ze dat je aan haar denkt.Ik weet dat het niet makkelijk is,en ik hoop dat ze snel naar huis mag dan kun je je meiden lekker knuffelen. Ik lees en hoorde van Ingrid hoe sterk jullie zijn.Ik heb veel respect voor jullie ik weet hoe het voelt, heel veel sterkte
    . xx veel liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen