In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

donderdag 4 oktober 2012

4 oktober 2012

Gisteravond was de kinderarts nog in de kamer langs geweest omdat Elynn wakker werd met pijn in haar mond. Ik moest het van haar poetsen en het bloeden heel erg en haar mondje zag er erg vies uit met allemaal stolsels en kapot tandvlees. Ze kreeg daarom een paracetamol voor de pijn. Gelukkig ging ze wel weer slapen.

Deze morgen zag het er ook nog vies uit. Weer gepoetst en gespoeld. De kinderarts heeft ook vandaag 2 keer gekeken maar het viel gelukkig allemaal mee. Het tandvlees is erg ontstoken, omdat ze in aplasie is.

Elynn hoeft vandaag niet geprikt te worden, omdat de HB gister toch was opgelopen naar 5.7. De mevr. van het lab kwam in haar pauze nog wel even langs en zou in haar pauze weer gaan bidden voor Elynn.

Pm-er Annemieke kwam Elynn nog even gezelschap houden zodat ik heel even van mijn kamer af kon. Ik had het wel even nodig dus dat had ze goed gezien en blij dat ze me even kon ontzien. Het is zwaar en erg vermoeiend om niet van de kamer af te mogen.
Daarna hebben we de kanjerketting weer aangevuld met een paar kralen.

's middags kwamen de diertjes van de kinderboerderij langs en kreeg Elynn even een cavia op haar kamer.
Rob en Aimée kwamen aan het eind van de middag en ook opa Joop.
We hebben nog een broodje gegeten en zijn toen met opa Joop mee naar huis gegaan.
Rob blijft hopelijk nog maar 1 nachtje bij Elynn, want het zou fijn zijn als Elynn morgenmiddag weer mee naar huis mag.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten