In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

zondag 21 oktober 2012

zondag 21 oktober 2012

Ik ben vannacht veel te laat naar bed gegaan. Elke keer als Rob in het ziekenhuis blijft dan ga ik laat naar bed. Misschien vind ik het moeilijk om alleen in ons bed te slapen. Ik heb geen idee, maar ben erg moe als Aimée alweer vroeg naast me komt liggen.

Ook Rob is vroeg wakker. Het gaat goed. Elynn drinkt en eet goed en heeft vanochtend los mogen lopen.

Aimée en ik gaan naar het zwembad. Gezellig met z'n tweeen en oefenen op het duiken en springen als een spijker. Ze doet het super goed. Helaas is haar oorbel kwijt. Waarschijnlijk ligt die op de bodem van het zwembad.

Als we klaar zijn met zwemmen gaan we met z'n tweeen luchen en naar huis.

Opa en oma komen ons ophalen en we gaan naar het AMC.

Als we aankomen zijn Rob en Elynn op de kamer. Elynn heeft weinig rust in haar kont. Ze is nogal onstabiel en af en toe lijkt ze wel afwezig.

Voor het eten gaat iedereen weg en gaan Elynn en ik eten.

Verder doen we niet meer zoveel en nu ligt ze lekker te slapen.

Ze is ondanks wijzigingen in de medicatie tegen de misselijkheid gelukkig nog niet misselijk geweest. Ze blijft goed eten en drinken.

Dag 2 van de chemokuur zit er gelukkig bijna op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten