In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

vrijdag 30 november 2012

Koorts en spoedeisende hulp

Toen we Elynn naar bed brachten had ze een rood wangetje en dik. Tijdens het omkleden lag ze te rillen dus toch maar haar temperatuur opgemeten.  38.7 slik.

We hadden het eigenlijk niet meer verwacht ondanks dat ze nog steeds in aplasie is. Elynn wel in bed gelegd en na een uurtje nog een keer haar temperatuur opgemeten. Ik legde haar op haar rug en ze begint te kokken en is ze aan een super lange bloedstolsel uit haar mond te trekken. Heel haar mondje is kapot. Haar tandvlees, tong en wang.

Temperatuur is nog steeds 38.7. We bellen Amc en moeten naar spoedeisende hulp. Rob besluit te gaan en ik blijf bij Aimee thuis.

Elynn is moe maar gaat gewoon mee. Ze vraagt of ze naar de speelkamer mag.

Ik zit met Aimee op de bank en de tranen vloeien. Ook Aimee heeft het moeilijk een begint te huilen.
Even later gaat de bel, het is mijn zus. Ze heeft het gelezen op facebook en is gelijk in de auto gesprongen.

Ik heb de hele avond contact met Rob. Inmiddels heeft Elynn 39.5 koorts en moet aan het vocht.

Op dit moment zit Rob nog steeds op spoedeisendehulp omdat er geen plek op de afdeling is.

We wachten af.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten