In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

woensdag 19 december 2012

Weer in het Amc.

Vandaag zijn Rob en Elynn rond 9 uur weggegaan richting Amc. Wel raar om alleen thuis achter te blijven. Eigenlijk wil ik ook gewoon mee, maar ik blijf nu even bij de oudste. Die hewft ook tijd nodig met dr moeder.

Vanavond heeft ze kerstdiner en ik ga helpen. Vorig jaar lag Elynn ook in het ziekenhuis en ben ik toen ook thuis gebleven om Aimee naar het kerstdiner te brengen.

Af en toe heb ik kort even contact met Rob. Ik wil alles weten,  maar hij geeft niet zoveel informatie. Rond middaguur heeft ze al chemo in dr hoofd gehad en hangt de andere chemo er ook aan. Ze ligt dan te slapen. Gelukkig liggen ze nog alleen op een twee persoonskamer.

Vorige week hadden we van Rob zn afdeling een tas vol kadoos voor Elynn gekregen. Die had Rob nu mooi meegenomen en kon Elynn ze in het ziekenhuis openen. Ik blijf het toch vervelend vinden als Elynn van alles krijgt en Aimee er bij is en er is niks voor haar bij. Nu konden we het mooi in het ziekenhuis geven. Gelukkig wordt Aimee niet geheel vergeten hoor. Tussen al het post is er gelukkig ook het e.e.a voor haar.

Ook dit jaar heb ik een kerstkaart gestuurd naar de afdeling van Rob. Nu blijkt er dus een oproep te zijn geweest. Verder weet ik het allemaal niet, maar wel dat er nu dus een hoop post lag. Rob is ruim 2 uur bezig geweest om alles open te maken en op te hangen.

Het is echt wel fantastische om te zien dat zoveel mensen de moeite hebben genomen om een kaart sturen. Echt helemaal geweldig.  Ik wil bij deze dan ook iedereen bedanken die een kaart of iets gestuurd heeft. Het wordt echt zo door ons gewaardeerd.







Het is nu echt een gezellige boel op haar kamer. Nogmaals bedankt.

2 opmerkingen:

  1. Dat ziet er gezellig uit...al die kaartjes...dat er zoveel mensen met jullie mee leven zo lief...ik wens jullie alvast een goede kerst en dat in 2013 het jaar van genezing mag zijn...!!
    Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rob en Chantal
    Wat fijn dat jullie meisje van het weekend lekker thuis was en uit aplasie. Dat weekend heb je weer te pakken. Wij willen jullie hele fijne dagen wensen en we hopen dat 2013 voor jullie een heel mooi jaar word. Ik heb even een vraag waar ik jullie eigenlijk niet mee lastig moet vallen, maar ik weet even niet aan wie ik het anders moet vragen. Kan je mij vertellen of Ruud (van de post rondbrengen), Zuster Bonita en zuster Marjon er nog werken want ik wil hun namelijk een bedankje toesturen.
    Alvast bedankt en nogmaals de beste wensen.
    Groetjes Desiree (de moeder van Demi)

    BeantwoordenVerwijderen