In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

zondag 2 december 2012

zondag 2 december 2012

Vanochtend heb ik heerlijk kunnen uitslapen. Rond 12 uur was ik bij mijn moeder en Aimée en zijn we naar mijn broer zijn huis gereden.

Ook mijn zus en kids en mijn broertje zijn schoonouders kwamen daar om pakjesmiddag te vieren. Af en toe skype verbinding met Elynn in het Amc.
Sinterklaas en een piet kwamen op bezoek en had voor iedereen kadootjes mee. Voor elynn heeft hij nog een boodschap ingesproken.


Gelukkig was aimée nu niet zo bang voor zwarte piet en Sinterklaas en was ze blij met alle kadoos.
Om 4 uur waren we thuis en was het wachten op mijn moeder die ons naar Amsterdam zouden brengen. Omdat het zo lang duurde hebben we besloten om Aimée alvast bij andere oma te brengen dan kon ze daar lekker spelen.

Toen ik in het Amc aankwam lag Elynn te slapen en zat Rob op de gang.
Op het moment dat ik Elynn dr kamer inloop is ze wakker en wilt ze zitten. Ik laat haar de video boodschap van sinterklaas zien en geef haar de kadootjes.

Ze is er erg blij mee. Vooral de grote strijkkralen.
Rob heeft gelukkig vandaag wel bezoek gehad in het Amc.

Mijn moeder en Pascal hebben chinees gehaald en deze eten we lekker samen op.

Elynn heeft gelukkig geen koorts meer gehad en het gaat eigenlijk best goed met haar.

Morgen alweer maandag. Mijn moeder komt vroeg zodat ik naar mijn werk kan gaan. Morgen heb ik weer een gesprek met de bedrijfsarts.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten