In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

vrijdag 9 augustus 2013

De kuur gaat door

Vanochtend weer richting Amc. We zijn eerst even naar de afdeling gelopen voor een formulier om bloed te prikken in het Amc. Even langs geweest bij kanjer Evi die dit jaar helaas al veel te vaak en te lang in het ziekenhuis is.

Ik ben met Elynn naar het lab gegaan. Prikken ging weer helemaal goed. Vandaag was het de 5e prik op de prikkaart en dan mag je een kadootje uitkiezen. Elynn ging voor de stickers die je altijd krijgt na het prikken. Ze wilde niet eens in de kadootjeskast kijken. Ik heb maar een popje voor haar uitgekozen.

Vervolgens naar 3e verdieping voor het ontwikkelingsonderzoek. Rob belde me dat hij gebeld was waar we bleven. Volgens haar hadden we om 10 uur een afspraak, maar op de uitnodiging stond toch echt half 11.
Ze liet mij de kamer zien waar het onderzoek ging plaats vinden en toen moest ik terug naar de wachtruimte. Elynn was al gelijk gaan zitten aan tafel.

Op een gegeven moment hoorde ik Elynn en kwam ze hand in hand met de mevrouw aanlopen. Ze hadden even een pauze. Elynn deed goed mee behalve 1 testje maar die ging ze na de pauze nog een keer proberen.

Elynn ging vervolgens gewoon mee met die mevrouw na de pauze. Trots op mijn meisje.
Daarna duurde het niet zo heel lang meer. Volgende week komt ze tijdens de kuur het na bespreken. Ik ben benieuwd.

Toen we thuis kwamen gaf Elynn gelijk het popje aan Aimee. Zo lief van haar weer. Elynn had een varkensknuffeltje gekregen van die mevrouw na het onderzoek en was daar heel blij mee.

S middags belde de oncoloog nog. De volgende 2 kuren zal 6 weken tussen zitten en dan volgende mri afwachten.  Is het nog steeds stabiel dan gaan we naar 7 weken. Langer kan gewoon niet, want dan heeft het geen meerwaarde en kan je net zo goed helemaal stoppen met de chemo. Wat natuurlijk ook geen optie is.
Bloed was goed en de kuur van a.s. dinsdag gaat gewoon door.

Ik ben nu een beetje de verjaardagen aan het plannen. Taart is besteld en uitnodigingen gemaakt. Nu nog kadootjes. Ik vroeg vanmiddag aan Elynn wat ze voor de verjaardag wilde hebben. Ze zei "kadootjes dan kan ik kijken wat erin zit", maar Elynn wat moet daar dan in zitten? Stickers zei ze. En wat nog meer dan. Nee alleen stickers met een big smile.
Ik wil haar zo graag verwennen, maar ja echt blij wordt ze idd van stickers.  Daar is ze de hele dag wel zoet mee.
Ook vindt ze de tekenfilm van Peppa pig erg leuk. Ze heeft al een kettinkje van Peppa Pig en die moet elke dag om en ze laat hem aan iedereen zien.
Helaas kan je niet zoveel vinden van Peppa Pig in Nederland.  Wel een mooie rugzak kunnen vinden om mee te nemen naar school. Dus 1 kado hebben we in iedergeval al voor haar.

Nu eerst nog even genieten van het weekend en dan dinsdag weer naar het Amc voor chemokuur nummer 21.

7 opmerkingen:

  1. wat is het toch een stoere lieve meid, kun je bij internetwinkels ook niks vinden van peppa pig?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi, ik heb even gekeken bij beslist.nl en daar zijn heel veel dingen te vinden van peppa pig, ik had al een schattig dekbedhoesje gezien misschien een tip?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tot waneer blijft ze in het ziekenhuis,en tot waneer kan je daar kaarten heen stuuren

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze kuur duurt tm zaterdag. Post wordt bewaard in een postvak als we er niet zijn. Het is altijd fijn als er post ligt als we voor een kuur komen of een spoedopname.

      Verwijderen
    2. Deze kuur duurt tm zaterdag. Post wordt bewaard in een postvak als we er niet zijn. Het is altijd fijn als er post ligt als we voor een kuur komen of een spoedopname.

      Verwijderen
    3. kaartje is onder weg,hoop dat ze hello kitty leuk vind,
      weet niet waar ze van houd,dus heb kaartje gemaakt van hello kitty.en is al op de bus gedaan
      gr van bo

      Verwijderen
    4. Bedankt super lief. Hello kitty is zeker favoriet. Ze vindt ook woezel en pip, sprookjesboom, peppa pig, winni de pooh en dieren erg leuk. Eigenlijk alle kaarten zijn natuurlijk welkom. Het fleurt gelijk de hele kamer op en leuk om post te ontvangen.

      Verwijderen