In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

dinsdag 27 augustus 2013

Elynn weer thuis

Vanochtend eerst Aimée naar school gebracht. Ze ging vandaag op schoolreisje en ze was best wel een beetje zenuwachtig. Ze vindt het spannend, omdat ze niet weet wat ze gaan doen en wat ze moet doen.

Gelukkig gaat het wegbrengen goed en ook gaat ze lachend de bus in.


Ik vind het best wel spannend. Mijn kleine meid voor het eerst echt op schoolreisje met een dubbeldekker bus. Ik zal blij zijn als ik vanmiddag de bus weer zie aankomen en Aimée weer zie.

Ik ga naar huis. Zit wat op de bank. Te wachten op Elynn en Rob.

Dan hoor ik de poortdeur opengaan en komt Elynn rennend de tuin in. Ohhh heerlijk, ik krijg gelijk een dikke knuffel van Elynn. Je merkt gelijk dat ze thuis is. De tv moet aan, dr schoenen moeten uit en heerlijk praten.
Zo fijn dat ze weer thuis zijn.

Rob is op na 5 dagen ziekenhuis. Hij gaat nog even snel wat boodschappen doen, omdat ik dat nog niet kan doen. Morgen moet hij gelijk weer aan de slag. Gelukkig zijn ze mooi in de ochtend thuis gekomen, zodat hij een beetje kan bijkomen. Hij gaat 's middags heerlijk in de tuin in het bubbelbad.

Elynn is gelijk weer aan het stickeren gegaan. De hele vloer ligt inmiddels weer onder.


Rond half 4 ga ik weer richting school om Aimée op te halen. De bus komt pas om kwart over 4. Ik krijg van de oma van vriendinnetje van Aimée een tas vol stickers en een kaart voor Elynn. Zo lief, deze oma leeft zo mee met ons en Elynn en is ook zo lief voor Aimée. Fijn zulke mensen om je heen.
Aimée heeft het gelukkig leuk gehad. Ze is helaas niet zo spraakzaam.

De afdeling heeft nog in de tussentijd met Rob gebeld. Vanochtend is er bloed geprikt en ze belde nu de uitslagen door. Hb is goed 7.2. Trombos zijn nog steeds kleiner dan 10. Dit is ook aan Elynn te zien. Ze zit weer onder de blauwe plekken soms bijna zwart. Gelukkig geeft ze geen pijn aan, maar het is moeilijk om dit bij je kind te zien.

Vanavond is ze weer lekker in bad geweest en nu ligt ze heerlijk te slapen in haar eigen bedje.

Elynn zit nog steeds in aplasie dus het gevaar is nog niet geweken. Ze kan nog steeds iets oplopen en weer koorts krijgen.

Vrijdag staat er weer bloed prikken op de agenda en een gehoortest.

Ze is nu in iedergeval weer fijn thuis, zoals het hoort. Weer compleet met het hele gezin.

1 opmerking:

  1. ja compleet als gezin...zo hoort het. lekker genieten hoor.
    dikke pakkerd
    grts christa

    BeantwoordenVerwijderen