In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

zondag 18 augustus 2013

Verzoekje! Verjaardagpost voor Aimée en Elynn

Over precies 2 weken wordt Aimée alweer 6 jaar en de dag daarna op 2 september wordt Elynn 4 jaar.

Vorig jaar ook een oproep gedaan en de meiden zijn overladen met post. Het was al een feest als de postbode kwam en wat hebben ze veel mooie kaarten gehad.

Ik had toen constant de gedachte dat het misschien wel de laatste verjaardag van Elynn zou kunnen zijn. Gelukkig had ik het op de dag zelf helemaal niet en wat was het uiteindelijk een super mooie dag.

Nu zijn we een jaar verder, maar de situatie van Elynn ongewijzigd. Toch is ze er nog en genieten we elke dag van haar.

Ook nu hopen we weer op een fantastische verjaardag en daar kunnen jullie bij helpen!.

Vandaar opnieuw ons verzoekje.

Aimée wordt 1 september 6 jaar en Elynn wordt 2 september 4 jaar.

Wat zou het leuk zijn als ze dit jaar weer worden overladen met verjaardagskaarten.



19 opmerkingen:

  1. wat vind aimee leuk van elynn weet ik het wel zat al te wachten op de mail met verjaardagen van sep heb nu het adres hier al.
    kan je aub even door geven wat aimee leuk vind dat ga ik er mee aan de slag
    vriendelijke groete van bo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Bo,

    Nog bedankt voor de hello kitty kaart voor Elynn. Hij is goed aangekomen in het Amc.
    Aimée houdt van K3, giraf, Doornroosje en Ariel.
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat héeft uw dochter precies

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Elynn heeft een zeldzame hersentumor met meerdere uitzaaiingen.

      Verwijderen
  4. Mijn kindjes zitten bij Aimee op school en vinden het leuk om ook een kaartje te sturen...gaan ze ook zeker doen

    Wat zijn jullie een sterk gezin...en wat heb je dappere kinderen.

    Xx Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb veel bewondering voor jullie,nooit geweten dat er zo dichtbij in onze straat wordt gevochten door jullie jongste dochter tegen deze vreselijke ziekte!
    Natuurlijk gaan we er voor zorgen dat Aimee en Elynn verjaardagskaarten krijgen,zij verdienen het allebei,als ik iets voor je kan betekenen op welke manier ook,laat het weten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Suzanne van Ommen20 augustus 2013 om 09:24

    Beste R
    Rob en Chantal,

    Rob ken ik van vroeger via Deborah,ik was toen der tijd vriendinnen met haar. Via haar FB las ik ook jullie hartverscheurende en tegelijk hartverwarmende verhaal. Graag wil ik jullie laten weten dat ik met jullie meeleef en het allerbeste wens voor jullie gezin. Ook ik zal uiteraard verjaardagskaartjes sturen!

    Heel veel kracht gewenst....Suzanne van Ommen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. kaarten staan klaar,gaan van de week vast op de bus,dan heb je ze vast in huis,heb in de linker boven hoek verjaardags post gezet.
    groetjes van bo











    BeantwoordenVerwijderen
  8. Grote envelop is vandaag op de post gedaan. Er zit een adres sticker op met slingers.. ben vergeten er verjaardagspost op te zetten.
    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik lees al een hele lange tijd mee met jullie, maar ik laat eigenlijk nooit een berichtje achter. Nu voel ik me toch geroepen om eens te laten weten dat ik mee lees.
    Wat zijn jullie een ontzettend dapper, sterk, lief gezin! Zo ontzettend knap hoe jullie dit allemaal doen, diep respect voor jullie!
    Ik ga opzoek naar leuke kaarten voor jullie meiden, dit verdienen ze zeker!!
    Lieve groetjes,
    Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook ik ga weer een oproepje doen via mijn fb-pagina "Yvonne Kaartje voor jou".
    hoop dat ze weer Veel Post krijgen.....ik ga strakjes in iedergeval twee leuke kaartjes Schrijven!

    Groetjes, Yvonne uit Tilburg

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Mieke,

    Hele grote envelop met adressticker net binnen gekomen :-).
    Bedankt. Ik hou de kaarten nog even apart tot vlgde week zaterdag. Ben benieuwd naar de reactie van de meiden.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn dat de envelop goed binnen gommen is! Hoop dat de meiden er blij mee zijn.
    Ze verdienen het!
    Groetjes,
    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. morgen gaan de kaarten vast op de bus,heb je ze vast in huis,staat in linker boven hoek verjaardags post,
    zo doe ik dat altijd bij de verjaardags kaarten,
    groeten van bo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. overblijfjuf Danielle21 augustus 2013 om 20:53

    Beste papa mama van deze 2 mooie prinsesjes ik ben de overblijfjuf van Aimee ik heb haar nu sinds maandag in de overblijfklas heerlijke meid is het. Ik ken tante Deborah ook en oma natuurlijk. Ook wij van de overblijf doen mee met deze superactie maandag 2 september krijgt Aimee de kaarten mee naar huis. Lieve groetjes overblijfjuf Danielle XXX.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beste Rob & Chantal,

    Ik zag de oproep op de FB van een vriendin van me, Deborah de Graaff en ik was meteen ontroerd na het lezen van het verhaal..

    Ik heb de oproep meteen gedeeld, en 2 mooie kaarten uitgezocht online. Vrijdag worden hopelijk de 2 knalroze enveloppen bij jullie bezorgd! Ook mijn nichtje uit Amerika heeft kaartjes op de post gedaan, zo leuk!

    Ik hoop dat de meiden er blij zullen zijn en een onvergetelijke verjaardag zullen ervaren.
    Een groot plezier met een klein gebaar, dat is toch geweldig!

    Ik wens jullie verder heel veel sterkte, en heb er respect voor hoe goed jullie hier mee om gaan.

    Liefs Ilse Hensbergen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beste Rob en Chantal,
    Via een facebook vriendin las ik jullie verhaal. Zo ontroerend om te lezen. Natuurlijk wil ik meedoen met jullie oproep. Uit ervaring weet ik hoe fijn het is als mensen mee leven met oa. kaarten te sturen. En hoe dit een kind kan opfleuren.

    Ik hoop dat jullie meiden, en jullie zelf een fijne verjaardag mogen ervaren met z'n vieren.

    Ik wens jullie veel sterkte,
    groetjes daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De kaartjes staan klaar om opgestuurd te worden. Ik hoop dat ze zowat verdrinken in de kaartjes. Dat verdienen ze wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Miriam Bunschoten29 augustus 2013 om 15:28

    Ik volg jullie verhaal al lang via Ingrid Molenaar.Wat een sterk en hecht gezin zijn jullie. Kan me geen voorstelling maken hoe dit voor jullie als ouders en als grote zus moet zijn.Ik ben zelf moeder van 2 meiden en zoiets moeten doormaken.......vreselijk.Ik leef met jullie mee en hele fijne verjaardagen gewenst voor die mooie meiden van jullie.Hoop dat jullie nog lang van elkaar mogen genieten. Kaarten gaan nu op de bus....

    BeantwoordenVerwijderen