In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

woensdag 10 april 2013

2e dag

Gisteravond ging het helaas toch anders. Eigenlijk hoefde Elynn niet meer getemperatuurd te worden.
Ik zat al te grappen met de zuster die toevallig de 2 vorige kuren ook de eerste dag werkte.

Elynn begon toch steeds warmer te voelen en kreeg hele rode wangetjes hoe later het werd. Ze lag wel heerlijk te slapen. Toen de zuster Elynn weer ging aansluiten aan het infuus vond ze Elynn ook erg warm aanvoelen dus toch maar even kijken. En ja hoor 39,8.

De dokter werd gebeld en er moest bloedkweken komen en bloed uit de PAC voor bloedbeeld.

Gelukkig heb ik verder geen dokter meer gezien vannacht.

Ik vond Elynn nog wel warm aanvoelen vanochtend maar gelukkig geen koorts meer. Om half 7 werd er door de nachtzuster nog gekeken. Helaas werd daardoor Elynn wakker en wilde gelijk TV kijken.

Dus het was weer erg vroeg vanochtend.

De dokter kwam vanochtend nog wel even Elynn onderzoeken. Reflexen, in haar ogen kijken en luisteren naar buik, hart en longen.

De chemo werd gewoon gestart en zolang Elynn geen koorts meer krijgt is het goed. Tenzij er natuurlijk wat uit de bloedkweken komt.

's middags kwam Aimée op bezoek met opa, oma en neefje Thijs.

Ook de dokter kwam nog even vertellen dat Elynn vrijdag naar de oogarts mag. Rob had aangegeven dat hij dacht dat Elynn minder zag, omdat ze vaak tegen de tafel thuis aanloopt. Nou is sowieso al gebleken dat het oogje links slecht is en minder ziet, maar dat was in oktober november 2011 daarna is daar nooit meer naar gekeken. Dus wel even goed om dat weer eens te doen.

Rob kwam mooi optijd, want ik had vandaag afspraak met maatschappelijk werkster. Ik ben heel slecht met praten over mijn gevoelens en angsten en probeer me erg groot te houden en alles op te kropen, maar ik merk dat het de laatste tijd dat het niet zo goed met me gaat en dat ik wat somberder ben geworden. Het wordt moeilijker en ik moet alles een beetje gaan verwerken en een plekje geven.
Ik heb even heerlijk kunnen huilen en praten en dat luchtte opzich wel op.
De bedoeling is nu om elke opname af te spreken en tussentijds eventueel mail contact.

Rob is gezellig blijven eten en ik heb net Elynn in bed gelegd en na een boekje van Nijntje heeft zij zich omgedraaid en is lekker gaan slapen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten