In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

maandag 1 april 2013

Pasen 2013

Het waren 2 mooie paasdagen.
Gisteren hebben we gebrunchd bij mijn moeder en Pascal met mijn broers en zus en alle kinderen.
Eerst hebben de kleintjes eieren gezocht in de tuin bij oma.

Na de brunch nog even in de speeltuin gespeeld.

Vanochtend met de kinderen richting Almere, want Rob had zaterdag een mooie eethoek gezien. Uiteindelijk is het toch een andere geworden. De eethoek wordt mooi woensdag op mijn verjaardag geleverd. Dus het voelt eigenlijk een beetje als een kadootje.

Daarna met mijn zus, man en haar 2 jongste naar de kinderboerderij geweest. De meiden een rondje op een paard. Elynn wilde er al gauw af en ondanks dat het al een klein rondje was, was die bij Elynn erg kort.
Aimée die helemaal bang is voor dieren, ging er toch op en heeft het hele rondje er op gezeten. Achteraf zei ze wel dat ze bang was. We zeiden gelijk dat we heel trots op haar waren dat ze het toch gedaan had en zo goed op was blijven zitten. Ze heeft zelfs vandaag de hond van mijn zus geaaid waar ze ook ontzettend bang voor is.

Daarna nog een rondje op de kinderboerderij. Er liep ook een paashaas en Elynn vloog er gelijk op af en was weer flink aan het knuffelen gelijk.
Ze heeft daarna ook flink in het hele mandje met paaseieren zitten graaien. Helaas mocht ze er van mama maar eentje houden.

De rest van de middag bij Rob zijn ouders geweest en hebben daar ook lekker gegeten.
Ook hadden de meiden een paashaas van opa en oma gekregen. Nou dat vindt Elynn wel erg lekker. Die is helemaal verzot op chocolade en was daar lekker van aan het smikkelen.


Na de koffie zijn Rob en ik naar huis gegaan. Elynn zei voordat we weg gingen de hele tijd "Ik mis mijn mama" en Aimée begon te huilen. Ze blijven een nachtje bij opa en oma slapen, omdat Rob en ik morgen gaan werken. Aimée heeft morgen nog een studiedag dus blijven ze lekker de hele dag bij oma.
Dat was voor mij dus wel even moeilijk weggaan. Gelukkig toen we in de auto zaten was Aimée al weer aan het lachen en sprong nog even de auto in om op de toeter te drukken.






1 opmerking:

  1. Hey lieverds
    Wat heerlijk om te lezen dat jullie een leuke pasen hebben gehad. En wat een heerlijke kanjers hebben jullie toch.
    Wel ff foto's laten zien hoor van jullie nieuwe aanwinst!
    Succes met werken morgen. Dikke kus monique

    BeantwoordenVerwijderen