In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

donderdag 4 april 2013

Kuur gaat door!

Gisteren heb ik een fijne verjaardag gehad. Gezellig visite van familie en vrienden. Heerlijk verwend en ook de eettafel met stoelen zijn 's middags gebracht.
Ik voelde me echt jarig.

Vanochtend ging Elynn met oma Rini met de bus naar het ziekenhuis om bloed te prikken. Een keer wat anders en ze vindt het hartstikke leuk om met de bus te gaan.
Het eerste stukje zat ik ook in de bus, omdat ik naar mijn werk ging en op het busstation stapte mijn moeder en Elynn over op een andere bus naar het ziekenhuis.

Wachten op de bus bij het ziekenhuis met de gekregen stickers in haar hand




's middags belde de afdeling de bloedwaarden door.

Hb 7
trombos 275
leuco 2,6
neutrofiel 1.2

De bloedwaarden zijn helemaal goed en de kuur van aanstaande dinsdag kan doorgaan.

De afgelopen dagen heeft Elynn geen sondevoeding over de nacht gehad en nu eet ze ook meer overdag. Wel stinkt haar urine nogal de laatste tijd, misschien dat ze dan toch te weinig vocht krijgt. Alhoewel ze wel goed plast.
We wachten dinsdag wel af, dan moet ze ook urine inleveren.

Voor nu nog even een paar dagen lekker thuis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten