In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

donderdag 25 april 2013

Lekker thuis slapen.

Vandaag ben ik wat later in het Amc, omdat er een ongeluk is gebeurd. Mijn zus en neefje Nick hebben me gebracht en gaan ook even mee naar boven.

Elynn zit lekker in de speelkamer stickers te plakken en gaat met de Pm-er de kralen aan de kanjerketting bijwerken.

In de middag slaapt Elynn lekker een uur of 2 en wordt weer lekker vrolijk wakker.

De zaalarts kwam goed nieuws brengen. Er is namelijk niets uit de bloed kweken gekomen. In overleg met onze oncoloog wordt antibiotica vervangen door 2 andere die maar 1 keer per dag moeten.
we mochten dus vanavond na het eten, zodra de nieuwe antibiotica was ingelopen naar huis en dan moet Elynn morgen en zaterdag terugkomen in dagbehandeling. Zodra de antibiotica dan is ingelopen mag ze weer mee naar huis.

Vandaag stond ook een artikel over de opening gister van de 3 afdelingen in de kranten. Ik zag mezelf wel voor de helft erop staan en de kanjerketting van Elynn. Helaas niet de foto van Elynn met André Kuipers.

Mocht iemand die toevallig toch tegen komen zou ik graag de artikel daarvan en de foto willen hebben. Alvast bedankt.

Super, binnen 5 minuten na plaatsten van dit blog waren we al in het bezit van de foto van Elynn op schoot van Andre Kuipers.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten