In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

woensdag 24 april 2013

Opening afdeling, een leuke dag!

Vanochtend nadat ik Aimée naar school had gebracht, ben ik richting Amc gegaan. Aimée zou na school met een vriendinnetje meegaan en daar ook avondeten dus kon de gehele ochtend en middag bij Elynn zijn.

Elynn was vannacht van 2 tot 5 wakker geweest, nadat haar bed verschoond was. Deze was nat geworden van een te volle luier.De koorts is gelukkig gezakt en het gaat eigenlijk weer heel goed met Elynn. Helaas moet de antibioticakuur helemaal afgemaakt worden.

Vandaag was de officiële opening van 3 afdelingen van het Emma kinderziekenhuis en de aftrap van de verdere verbouwing.
De gehele dag waren er activiteiten en er kwamen bekende Nederlanders langs.

Het begon de ochtend met een taart van Abel. Deze werd rondgebracht door "Abel" zelf.
Elynn wilde wel een lekker stuk taart en koos de roze uit.
 
Een leuke foto en een handtekening en daarna heeft ze bijna het hele taartje lekker zitten opeten.
Er is een filmpje op RTV Noord Holland hier over op hun website waarin Elynn ook etend in voor komt.

Om 11 uur mocht ze haar nagels laten lakken in de tienerlounge.
Samen met Papa in de Tienerlounge

's middags kwamen 2 acteurs uit GTST langs. Ze kwamen alle kamers langs alleen wij waren ergens anders op hun aan het wachten. Gelukkig op de gang nog even een fotootje kunnen maken. Elynn vond het erg leuk op de schoot van Ferry en wilde niet op de schoot van Guido. Ook goed. Het was nogal lachwekkend. Ik was foto's aan het maken, maar dat ging niet zo goed met mijn hand en ik was flink aan het trillen. Gelukkig heeft uiteindelijk Rob nog een leuke foto kunnen maken.


Elynn was gevraagd om 's middags samen met André Kuipers en 4 andere kinderen de afdelingen officieel te openen. Later bleek dat ze een confetti knaller moest laten knallen en dat zou haar gewoon niet lukken en uiteindelijk bleek een andere jongen het ook wel te willen dus die heeft dat toen gedaan.
Het was erg warm en druk bij het officiële gedeelte. Elynn was het op een gegeven moment zat en wilde slapen, maar we zouden gewoon niet weg kunnen door de menigte. Elynn moest toen wel even huilen.

Een meneer met een fototoestel wilde van Elynn, André Kuipers en nog een jongen een foto maken. Geen idee waar hij van was, dus misschien komen we nog wel ergens deze foto tegen.
Daarna zijn we gelijk naar de kamer gegaan via het podium, omdat er gewoon geen doorkomen aan was door alle infuuspalen en rolstoelen.

Elynn ging lekker in haar kamer op bed tv kijken naar Dora.


Later is André Kuipers nog even op alle afdelingen langs geweest en heeft ze nog een handtekening gekregen en hebben we nog een foto gemaakt.


Toen was het al tijd voor het avondeten en ben ik met opa Joop naar huis gegaan. Aimée werd na het avondeten thuis gebracht. Ze hadden een lekker ijsje gehaald bij de ijssalon en ik kreeg ook een heerlijk ijsje van de oma van het vriendinnetje van Aimée.
Die heb ik heerlijk met Aimée opgegeten.

Mijn zus nodigde me nog spontaan uit om sushi bij haar te komen eten. Dus toen mijn zwager de sushi gehaald had heeft hij mij en Aimée langs gehaald en heb ik bij hun nog lekker sushi gegeten.

Morgen weer richting Amc naar mijn kleine moppie.



1 opmerking:

  1. Lieve elynn ik wil even zeggen dat ik super trots op jou ben elke foto die ik zie is met een lach en wat ben je een mooi en lief meisje wat zou ik als het kon je beter toveren aar hellaas ik ben geen tovernaar lieve elynn ik hoop dat die stome kanker snel weg is en je weer een mooie bos haar krijgt....en stiekem ben.ik wel een beetje jarloers op de foto met ferry zou.ik ook wel willen jammer de plek waar het is lieve elynn ik hoop dat je snel weer lekker thuis bent groetjes xx sara

    BeantwoordenVerwijderen