In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

donderdag 18 juli 2013

Donderdag 18 juli 2013

Deze ochtend worden we wakker gemaakt door de voedingsassistente met het ontbijt. Ik word slecht wakker en heb ook slecht geslapen.

Elynn wilt nog slapen. Ik zie dat haar bed nat is. Ik vind het veel voor een natte luier dus ik trek gelijk de dekbed van haar af. Het is toch de volle luier. Vannacht dus helaas niet verschoond.

Mijn moeder komt ook binnen met koffie en de kinderarts komt ook binnen om Elynn weer na te kijken.

Ik kleed Elynn uit en was haar even met een washand. Arts hoort niks raars. Elynn heeft geen koorts meer gehad. We wachten de kweken af.

Het duurt even voordat ik echt wakker ben en op weg kan gaan naar mijn werk. Mijn moeder blijft vandaag bij Elynn, zodat ik even kan werken. Mijn broerje met zijn 2 dochters komen gezellig even bij Elynn op visite.

Ik word op de hoogte gehouden met af en toe een foto. Ik dacht dat Elynn vandaag ook geprikt zou worden voor de antibiotica spiegel, maar dat blijkt morgen te zijn.

Ik red het tot half 4 en ga dan weer terug naar het ziekenhuis. Ik ben moe en ben verrast door het mooie warme weer. Op het werk en in het ziekenhuis met airco merk je er niks van dat het buiten zo mooi weer is. Misschien ook wel beter ook.

Als ik op de afdeling ben en Elynn haar kamer binnen stap is deze leeg.
Ik loop naar oncologieafdeling en ja hoor Elynn is treinen aan het kijken bij de kamer van Jary bij het koffieapparaat met Rob en oma.

Na een tijdje gaan we weer terug naar de kamer en het eten staat al klaar. Elynn eet lekker wat bietjes. Ze eet eindelijk weer een beetje en drinkt ook meer. Ze is verder lekker vrolijk.
Rob blijft eten. Oma gaat naar huis.

Elynn heeft vanmiddag nog bezoek gehad van Evi en die had een verrassing voor haar mee. Mooie stickers waar Elynn erg blij mee is.

Als Rob ook weg is zitten Elynn en ik nog even in de gang. Ik ben foto's van Elynn aan het maken en zij vermaakt zich met de stoel en naar buiten kijken.

Er zaten best leuke foto's van mijn moppie tussen.





Als we weer in de kamer zijn zegt Elynn: Mama zullen wij trouwen? Ik zeg dat mama al met papa getrouwd is. Elynn zegt: Ochhhhhhhhh en ik krijg een heerlijke knuffel van haar.

Elynn heeft geen zin om te slapen. Elynn zit nu nog te roepen dat ze uit bed wilt en dat ze niet wilt slapen. Het is inmiddels 10 voor 10.
Ik zet nog 1 keer een filmpje op van Zandkasteel en ik hoop dat ze daarna echt gaat slapen.

Morgen vroeg is oma er weer om op te passen.

Aimée heeft vandaag ook een leuke dag gehad, want die heeft bij haar schoolvriendinnetje gespeeld en gegeten. Morgen zie ik hopelijk ook mijn grote kanjer weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten