In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

woensdag 17 juli 2013

Woensdag 17 juli

Met Elynn gaat het op zich goed. Ze is weer actiever en meer kleur op haar gezicht.

Ze heeft niet echt veel zin om tv te kijken. Vanmiddag was ze weer even tv aan het kijken. Ik had haar in bed getild en tv aangezet. Na een poosje moest ik wat weggooien in de prullenbak. Ik zag bij haar bed een plasje water. Er ligt wat wits in het plasje en ik pak het op. Is het de infuuslijn. Ik kijk onder de dekens van Elynn en zit ze in een plas bloed.

In eerste instantie schrik ik en wil gelijk de vpk erbij halen. Toen toch eerst het infuus dicht gedraaid en bij Elynn dr infuus het klipje dicht gedrukt dat er geen bloed meer uitloopt.

De vpk was er snel en snel weer alles schoongemaakt en aangesloten.

Opa Joop komt met Aimée gezellig langs. Aimée wilt blijven als opa weggaat dus dat is wel fijn.
Dan rijdt ze straks terug met Rob.

Elynn en ik lopen nog even een rondje en lopen naar onze eigen afdeling oncologie. Er liggen 4 kaarten in de postvak en ook met een hele boel stickers.
Wauw wat super. Elynn heeft lekker vanmiddag geplakt. Bij deze ontzettend bedankt aan de afzenders.

Op de afdeling gaan we even langs Jari, die we tijdens eerdere opname hebben leren kennen.
Elynn vindt hem lief en knuffelt en kust hem de hele tijd.

Als we terug in de kamer zijn komt de arts nog even langs. Hij kent Elynn al en doet een paar onderzoekjes en stelt wat vragen. Elynn heb er niet zoveel zin in en begint een beetje te gillen en schreeuwen. Hij vraagt of ze vaker last heeft van stemmingswisselingen en ziet dat ze niet echt in haar hum nog is. Elynn heeft wel eens uitbarstingen, vaak richting haar zus, maar niet anders dan anders. Ze kan ook niet altijd het lieve, aardige, vrolijke knuffelmeisje zijn die ze vaak wel is gelukkig.

Urine is gelukkig schoon. Morgen wordt er weer bloed geprikt en na 3 dagen weten we of er wat uit de bloedkweek is gekomen.

Rob is inmiddels ook gearriveerd. Hij blijft niet heel lang, want ze eten bij oma en opa.

Elynn en ik gaan na het eten nog even naar onze afdeling. Nog even in de speelkamer. Nu ligt ze op bed, maar nog geen zin om te gaan slapen.

Ik wel ben ontzettend moe. Ik hoop dat ik wel op tijd kan slapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten