In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

woensdag 10 juli 2013

Super gave dag!!

Vandaag stond circuitdag van Against Cancer op de planning. Het was gelukkig nog op tijd gelukt met aanmelding.

Vanmorgen vroeg al in de auto om naar Assen te gaan. Oma Rini ging vandaag ook gezellig mee.
We kwamen mooi op tijd aan op het TTcircuit.

Na inschrijving kregen we polsbandjes en mocht je een envelop kiezen of je mee mocht met de helikopter. Aimée mocht kiezen en helaas was het een lege envelop.

Na de opening en het oplaten van wensballonnen, waar ik even een brok van in mijn keel kreeg toen de eerste ballon omhoog ging voor alle kindjes die het niet gered hebben. Aimée zei gelijk dus ook voor Faye. Ja lieverd ook voor Faye.

We mochten beginnen bij de pitstraat en daar mocht je in een mooie, snelle auto stappen en 2 rondjes meerijden over het circuit.

In eerste instantie dacht ik bij de inschrijving van ik ga niet mee. Ik hou niet van snelheid, maar achteraf heb ik toch gauw een bandje gehaald. Deze kans krijg je niet vaak en mijn dochters gaan ook. Dus mijn angsten maar op zij gezet.

Uiteindelijk mochten we in een politieauto, waar we heel fijn gewoon met z'n drieën in konden. Elynn zat voorin en bij elke bocht viel ze steeds bijna van haar stoeltje. Ze zei allemaal maar de hele tijd: Dat is leuk.
Toen de 2 rondjes erop zaten wilde ze nog een keer. De politieagent beloofde dat ze straks nog een keer met hem mee mocht.

Daarna zijn naar Womencity geweest. Daar kon je je laten schminken, nageltjes lakken, hand massage etc.

Er was op het middenterrein een draaimolen en een springkussen. Je kon suikerspinnen en poffertjes eten.

Brandweer stond er en kon je water spuiten en met een hoogwerker omhoog. Hier zijn we ook in geweest en die ging naar 37 meter hoogte. Fijn met mijn hoogtevrees. Gelukkig viel het mee, maar als even de wind wat harder blies en het mandje bewoog vond ik het toch wel even eng.

Politie stond er en defensie met hele stoere militaire voertuigen.

We zijn naar de politie botenvijver gegaan. Rob paste niet mee met de auto en stapte in een militair voertuig in. Dit bleek een amfibievoertuig te zijn dus toen we allemaal aankwamen bij de politie botenvijver zou dit voertuig ook de vijver in rijden. Elynn en Aimée er ook in getild en ja hoor ze reden zo de vijver in.

Daarna met mijn moeder en Elynn in een politieboot gezeten en die ging hard. Ik heb bijna de hele tijd met mijn ogen dicht gezeten. Het was moeilijk vasthouden en we moesten Elynn ook vasthouden. Elynn vond het prachtig en was aan het lachen. Ik vond het genoeg, maar Elynn wilde nog wel even dus daar gingen we weer. Gelukkig kwamen we weer heelhuids aan, maar ik had waterbenen en moest daarna even bijkomen.

Na de lunch rondgelopen en zijn we nog een keer naar de pitstraat gegaan. Elynn vond het wachten steeds niet zo leuk. Ze heeft meerdere keren gezegd dat ze naar huis wilde als we even stil stonden en tijdens de lunch.

Wat een toeval was het, maar we kregen weer de politieauto. Nu ging Aimée voorin. De zwaailichten en sirene aan en plankgas. Deze keer ging het toch allemaal wat sneller en piepende banden door de bochten. Elynn vond het geweldig. Ik een beetje bang, maar was blij dat ik in deze politieauto zat met mijn kinderen, want er gingen auto's voorbij die nog veel sneller ging.

We zijn daarna naar het Dakarterrein gegaan. Ik met Aimée en Elynn in zo'n auto. Ik wist niet wat ik moest verwachten, maar we gingen over zand en hard en nog een lang circuit ook. Ik had Elynn op mijn schoot en ook weer zat ze te schaterlachen.
Daarna ook nog in de grote Dakartruck geweest met Aimée en Rob met Elynn.

Daarna was het tijd om naar huis te gaan. Het was een lange dag, maar zo ontzettend leuk en goed georganiseerd.

Helaas van de helikoptervlucht, want Elynn wilt zo graag vliegen. Maar de hele dag was zo gaaf dat het zo helemaal fantastisch was. Die helikoptervlucht gaat er zeker nog wel eens van komen.

De terugreis duurde lang, want er was een ongeluk gebeurd en stonden we een lange tijd in de file.

Een vermoeiende dag met veel indrukken. De meiden lagen al snel te slapen.









1 opmerking:

  1. Leuk dat Elynn zo kan genieten van zo'n dag! Ik hoop dat er nog veel mooie dagen komen voor jullie en dat het goed blijft gaan met Elynn!

    BeantwoordenVerwijderen