In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

vrijdag 13 december 2013

Bijna naar huis

Deze ochtend komt tante Deborah en Rob z'n oma op bezoek. Rob zijn moeder zou ook komen maar Aimée is ziek en heeft de hele nacht gespuugd. Dus niet naar school en bij oma op de bank rusten.

Deborah en grote oma hebben taart mee. Een super mooie Peppa taart.

We eten allemaal een stukje en de rest zetten we op de kamer bij de verpleging. De dieetiste komt langs om het te hebben over afbouwen van de sonde voeding zodat Elynn weer zelf meer gaat eten.

Wanneer de meester komt gaan oma, Deborah en ik ook weg. Ik ga naar mijn werk.

Op mijn werk belt Rob dat we naar huis mogen en de rest van de antibioticakuur in dagbehandeling mogen doen. Elynn heeft nog steeds af en toe verhoging en ze is nog niet sterk genoeg om zelf te lopen, maar dat is geen reden om te blijven.
Rob ruimt al de kamer op. Later belt hij weer dat het toch maandag wordt ook omdat Aimée gewoon echt ziek is en we niet willen dat Elynn wordt aangestoken. Elynn moet nu aansterken voor de volgende operatie.

Als ik uit mijn werk kom, maak ik de kamer in het ronald mcdonaldhuis schoon en check uit.

Rob gaat naar Aimée en slaapt het weekend gewoon thuis.

De arts komt nog langs voordat ze naar huis gaat dat het liquor negatief is voor herpes en het zit ook niet meer in het bloed dus het medicijn die ze daarvoor krijgt komt te vervallen

Nu krijgt ze dus nog eenmaal per dag antibiotica en dit krijgt ze tot en met 21 december. We moeten dus nog wel even heen en weer rijden.

Vandaag heeft Elynn een mooie vis gekregen van stichting warme beer. Deze kan je in de magnetron doen en dan wordt die lekker warm en ruikt lekker naar lavendel. Net lekker op haar buikje gehad.

Net nog even van het bed naar de stoel gelopen. Jeetje wat heeft ze er moeite mee. Ze kan gewoon niet zelfstandig staan en leunt volkomen op me.

Haar babbeltjes zijn wel terug. Nu graag haar gehuppel.

2 opmerkingen:

  1. Hoi hoi die knuffel gaat naar een paar keer magmetron echt heel erg stinken teminste die van ons toen wel hihi hoop dat amiee snel beter is zodat elynn naar huis kan en elynn een beetje opknapt voor de kerst

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kerstwens: Hoop dat, nadat Aimee en Elynn zijn opgeknapt, jullie vanaf 21 december heerlijk thuis kunnen blijven en de rest van het jaar geen dokters, verpleegsters of ziekenhuizen zien! Beterschap dametjes!

    BeantwoordenVerwijderen