In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

maandag 23 december 2013

Datum operatie bekend

Vandaag belde de oncoloog weer. Nu gelukkig wel met wat meer nieuws. De operatie is gepland op 9 januari 2014. Hij gaat tevens vragen of het plaatsen van een nieuwe ommaya makkelijk gaat en of ze dit ook wilt doen.

Omdat het nog even duurt, heeft hij voor volgende week disdag de 31ste een mri onder narcose gepland om te zien hoe het er nu allemaal voor staat.
Daarna gelijk vragenlijst voor anesthesie telefonisch ingevuld en die bellen vrijdag.
Nou na het telefoongesprek begonnen de tranen wel even te vloeien. Van de spanning en de zenuwen. Het gaat gewoon anders dan normaal. Geef mij maar gewoon afspraken mee met dan chemo en dan mri etc. Nu gaat het allemaal zo anders. En wanneer ze dan na de operatie chemo krijgt geen idee.
Volgende week zit er al 7 weken tussen de vorige kuur. Wat gaat het allemaal doen zo zonder chemo. Ik hou hier echt helemaal niet van die onzekerheid. Ik ga gelijk veel te veel malen en denken en de ergste scenario komen weer voorbij.

Oncoloog is zelf met vakantie, maar hij zou een belafspraak plannen bij 1 van zijn collega's voor de 2e of 3 januari.

Ik belde Rob en Rob belde later terug. Hij stond in de keuken en in zijn ooghoek zag hij Elynn naar de stickerbak aan de andere kant van de kamer lopen en weer terug. Hij en Aimée keken vol verbazing.

Toevallig kwam ook de fysiotherapeut vanmiddag langs en heeft ze al flink met Elynn geoefend.

Rob is ook nog even naar de huisarts geweest, omdat de litteken van Aimée er erg rood en ontstoken uitziet. Hier heeft ze een zalfje voor gekregwe.

Vandaag heb ik nog gewerkt en nu heb ik dan ook vrij. Even geen ziekenhuis, geen werk, maar genieten van mijn gezin.

3 opmerkingen:

  1. Nu lekker genieten, straks op naar dé datum van de operatie.
    Nu even lekker niks, maar de zorgen blijven, je blijft maar malen.
    Probeer toch lekker van elkaar te genieten,
    jullie hebben het zo verdient.
    Liefs een mama uit Brabant.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens jullie fijne rustige kerstdagen
    Olga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel sterkte voor morgen, weer een spannende dag!!

    BeantwoordenVerwijderen