In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

donderdag 5 december 2013

Sinterklaas 2013

Vanochtend begon de dag al vroeg voor Rob en Elynn. Om 5 uur vanochtend begon de pomp te piepen en bleek de infuus van haar voetje te zijn gesneuveld.

Gelukkig werd er later in 1 keer een nieuwe infuus geprikt en nu in haar andere voetje.

Rob zei vorige maand al dat we met sinterklaas in het ziekenhuis zouden zijn. Ik verklaarde hem voor gek en dat hij positief moest zijn. Helaas had hij gelijk.

Aimée en ik kwamen mooi op tijdend op de afdeling. Om 10 uur zouden Ernst & Bobbie komen op de gang om de sint en zijn pieten te verwelkomen. Elynn hebben we op de kamer gelaten ivm drukte. Rob en oma bleven bij Elynn en konden via Emmatv meekijken.

Mijn zus en neefje Nick gingen mee op de gang kijken.

Aimée heeft mogen dansen en toen sinterklaas er was, werd ze zelf naar voren geroepen door sinterklaas.

Later is Sinterklaas en zijn pieten en ook Ernst en Bobbie alle kamer langs geweest.

Elynn wilde graag slapen. Het maakte haar allemaal niet zoveel uit. Wel heeft ze het kado met piet uitgepakt.




Na het middagslaapje kwam Anniemiek pm-er om de kralenketting aan te vullen. Elynn heeft alle kralen zelf geregen.

Later is de fysio nog geweest.

Ik ben met Aimée nog naar het rmd huis geweest waar ze pepernoten heeft gebakken en ook een kado kreeg.

Onze kadoos voor de meiden lagen inmiddels ook bij Elynn op de kamer. Elynn wilde niks uitpakken en Aimée was gelukkig erg blij met de kadoos.

Aimée is net opgehaald door opa en oma en gaan eten bij Rob z'n zus.

De meiden zijn erg verwend vandaag zelf papas en mama hadden kadootjes gekregen.

3e jaar op rij sinterklaas in het ziekenhuis zonder famillie zoals we het anders altijd vieren. Elynn die nog lang niet de oude is en niet heeft kunnen genieten zoals een gezond kind geniet van sinterklaas en het gebeuren erom heen. De rest van de kadoos voor Elynn staan nog allemaal ingepakt. Ik zou zo graag anders gewild hebben.

Gelukkig gaat het elke dag toch iets beter met Elynn. Ze heeft alleen nog wel een lange weg te gaan.

5 opmerkingen:

  1. Lieve Chatal,

    En brok in mijn keel toen ik naar huis liep, en jouw een tweede maal passeerde:-(
    3 jaar op rij, hoe verdrietig en ik had jullie zo graag iets anders gegund! Ik had je wel willen knuffelen. Had ik het maar gedaan, nou een virtuele knuffel dan maar en ik bid voor betere tijden en kracht voor jullie gezin!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het iedere dag iets beter gaat,ze heeft in ieder geval Sint en zijn pieten gezien,en de cadeautjes uitpakken komt vanzelf hoor!

    Wat goed dat ze zelf haar kanjerkralen aan het rijgen is,maar is dit nu een nieuwe ketting omdat de andere te lang is?
    Zij verdient eigenlijk dubbele kralen,zo dapper is jullie meisje!!!

    Ik hoop dat de stijgende lijn blijft doorzetten en dat iedere stap vooruit weer een stapje dichter bij huis is!
    Wanneer horen jullie de uitslag van Aimee?

    Dikke knuffel voor jullie 4-en!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dikke knuffel voor jullie allemaal !

    Liefs, een mama uit Brabant.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop zo dat t vanaf nu iedere dag beter gaat. Wat is t leven soms oneerlijk. Hele dikke knuffel voor jullie.

    BeantwoordenVerwijderen