In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

dinsdag 26 november 2013

Alleen maar aan het slapen

Deze ochtend wordt er weer bloed geprikt.

Rob is er al vroeg, want vandaag zouden we gesprek met de neurochirurg hebben op de poli. Nu Elynn is opgenomen hadden we gevraagd of ze langs zou kunnen komen. Rob is net van de afdeling af als ze komt. We hadden haar niet zo vroeg al verwacht. Het is dezelfde neurochirurg die 2 jaar terug ook de ommaya drain heeft geplaatst.

Ze gaat proberen 2 uitzaaiingen in de rug te reduceren. Ze wilt ons graag toch volgende week op de poli zien om alles uit te leggen zo ook de risico's. Ze gaat nu wel de logistiek regelen om datum van operatie te plannen etc..

Elynn slaapt de hele dag. Ze is in totaal denk ik 15 minuten op de gehele dag wakker geweest en rechtop gezeten. Ze wilt helemaal niks en ze valt dan weer snel in slaap. Ook eet en drinkt ze niet en krijgt ze nu de gehele dag sondevoeding.
Vandaag is er gelukkig geen koorts meer gemeten en de hartslag is ook lager.

De arts komt vertellen dat de bacterie in het bloed dezelfde is als in de urine. Ze gaan nu starten met andere antibiotica. Ipv 4 verschillende nu nog maar 1 die in een half uur inloopt. Deze kuur duurt wel 14 dagen. Het is afhankelijk hoe het met Elynn gaat hoelang deze opname zou duren. Het zou als Elynn weer een beetje de oude is ook in dagbehandeling kunnen. Ik wil nu nog niet vooruitlopen en zie het wel dag voor dag.

Kalium was ook erg laag en hiervoor krijgt ze extra kalium via infuus toegediend.

Het zijn zo hele lange dagen in het ziekenhuis. Hoop dat Elynn snel weer een beetje de oude wordt.
bedje wordt verschoond dus even tegen mama hangen. 

6 opmerkingen:

  1. Wat vervelend dat ze nog zo ziek is,en spannend het gesprek wat jullie volgende week hebben met de neuro-chirurg.
    Ik kan me voorstellen dat het lange dagen zijn en je wil toch graag in de buurt van haar zijn,moeilijk om haar zo ziek te zien!
    Heel veel sterkte met het herstel van Elynn,

    Denk aan jullie!

    Lieve groeten Willemijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik lees al een poos mee op je blog. Gatver, wat jullie allemaal moeten doorstaan! Ik hoop dat Elynn snel opknapt met de juiste antibiotica want dit is wel erg akelig.
    Sterkte.
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dikke knuffel voor jullie
    Liefs Démelza

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook ik probeer via jullie verhalen de situatie van elynn te volgen. En leef met jullie mee. Ken rob en zijn ouders al jaren... dit is niemand gegund! Heel veel sterkte.

    Petra van Arenthals (van der Klis)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik volg sinds een paar dagen jullie blog wat moeten jullie doorstaan zo erg. Gister ben ik gelijk op zoek gegaan naar een lief kaartje en een stickerboek. Ik hoop dat elynn er snel weer een beetje mee aan de slag kan. Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte. Veel liefs en een dikke kus aan elynn xxx

    BeantwoordenVerwijderen