In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

vrijdag 1 november 2013

Uitslag MRI

Even kort berichtje.

Helaas hebben we niet het nieuws gekregen wat we hoopte. Ik ging er al heen met hoofdpijn, buikpijn, brok in mijn keel en watterige ogen.

Er zat een vpk van de afdeling bij. Voor mij voelde dat alsof we slecht nieuws zouden krijgen. Ze zei dat ze gewoon de dag meeliep met de oncoloog.

Het hoofd is hetzelfde gebleven maar de plekken in de rug marginaal gegroeid. Oncoloog heeft al neurochirurg op de hoogt te gesteld om te kijken of hij de rug wil opereren.
Donderdag is er groot overleg en dan wordt Elynn besproken. We worden vrijdag gebeld.

We kunnen niets anders dan afwachten.
Als ik wat meer weet zal ik het op het blog schrijven.

13 opmerkingen:

  1. Lieve Rob,Chantal,Aimee en Elynn,
    Wat een vreselijke tegenslag dat jullie niet het nieuws hebben gekregen waarop jullie hadden gehoopt.
    Ik hoop dat jullie volgende week meer weten en ik wens jullie sterkte en kracht om deze tegenslag te kunnen verwerken en ik leef met jullie mee in deze onzekere tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een naar bericht. Hopelijk kan de neurochirurg daadwerkelijk iets betekenen voor Elynn. Heel veel sterkte en kracht gewenst om alle onzekerheid en angst aan te kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje wat een rotnieuws! Hopelijk pakt het positief uit. Ondanks dat een operatie natuurlijk nooit is wat je voor je kind wil.
    Veel sterkte voor jullie maar ook voor opa's oma's tantes ooms etc,
    Connie Nieuwendijk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bah! Ik wens jullie sterkte...nu, de tijd tussen nu en vrijdag, vrijdag en daarna! Jullie zitten in mijn hart! Een kanjermuts is in de maak! Gratis, omdat jullie allemaal kanjers zijn!

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och wat ontzettend naar en heftig om te lezen over jullie kleine meid!! Wat een onzekerheid weer. Heel veel sterkte..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Getver wat een rot nieuws! Denk aan jullie, sterkte de komende tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. veel sterkte en we blijven hopen op een positieve afloop!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Rob en Chantal, wij bidden voor jullie. Wees sterk voor jullie meiden zoals jullie het de hele tijd al zo goed doen. Wij weten: je kan niet anders. Sterkte Hans, Carla Esme* en Luke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel veel sterkte en we branden een extra kaarsje. Duimen en bidden op goed nieuws vrijdag. Karin (bloglezeres)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Succes....ook ik denk aan jullie en zal een kaarsje branden voor positief nieuws vrijdag!

    Groetjes, Yvonne uit Tilburg

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De dag van de uitslagen.
    Ik wilde even laten weten dat ik aan jullie denk en dat er hier een kaarsje brandt.

    Warme groetjes, Yvonne uit Tilburg

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel veel kracht om dit alles aan te kunnen. Ik hoop en bid dat er iets gedaan kan worden, ook al zal ook dat weer zwaar zijn. Wat is het toch oneerlijk dat zo'n onschuldig kind dit moet doormaken. Kinderen moeten kind zijn, niets meer of minder!!! Ook hier brand een kaarsje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel veel sterkte, mijn duimen draaien overuren voor goed nieuws. Ben nu al een tijdje een meelezer, maar ik wil jullie laten weten dat ik intens meeleef.

    BeantwoordenVerwijderen