In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

zondag 15 januari 2012

15-1-2012

Vannacht heb ik thuis geslapen en heerlijk kunnen uitslapen. Aimée en ik stapte half 11 het bed uit. Om 1 uur zijn we met Rob z'n ouders richting AMC gereden.

Elynn lag net lekker te slapen. Ze had de chemo die in haar hoofd gespoten krijgt al gehad en vanochtend toen ze wakker was gelijk ook al een vingerprikje voor bloedafname.

2e chemo hing er tijdens het slapen aan. Op een gegeven moment hoorde we gehoest en toen had ze weer gespuugd. Kleertjes verschoond en toen was ze weer wakker.

Om 3 uur zou de film van de smurfen draaien en Aimée zei al vanaf vrijdag dat ze niet wilde en dat mama maar alleen moest gaan, maar toen ik om 5 voor 3 nog een keer vroeg of ze wilde, wilde ze toch wel even gaan. Je krijgt er dan altijd wat drinken en popcorn en toen we gingen zitten begon gelijk de film. Tijdens de pauze wilde Aimée toch naar boven weer naar haar zusje. Elynn had lekker rondjes gerend met oma en opa en liedjes gezongen.

Mijn zus en man en kinderen kwamen ook gezellig op visite. De kinderen hebben zich vermaakt met alle speelgoed, computer en fietsen. Op een gegeven moment zag me zus bloed. Dus wij Elynn nakijken waar het bloed vandaan kwam. Zat het kraantje los en kwam er bloed uit de PAC en druppelde op de grond. Ik schrok er wel van dus op het knopje drukken van de verpleging en vervolgens er toch 1 van een zaal afgehaald. Gelukkig zat het kraantje op zich nog vast en waren we er snel bij. Ze heeft het gelijk even met wat verband ingepakt.

Elynn ligt nu weer lekker te slapen. Morgen en overmorgen nog 2 soorten chemo's en dan dinsdag weer naar huis om vervolgens woensdag, donderdag en vrijdag nog terug te komen voor chemo in d'r hoofd.

1 opmerking: