In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

zondag 22 januari 2012

Even paniek

Gister tijdens de lunch wilde Elynn een broodje kipkerrie. Broodje gesmeerd en in stukjes gesneden. Maar natuurlijk toen het voor d'r neus stond wilde ze niet meer. Mijn moeder was er ook gezellig en van oma moest ze 3 stukjes eten. Elynn begon te huilen en was boos. Mijn moeder tilde haar op en toen ik haar over wilde pakken liet Elynn d'r hoofd achterover vallen en toen ik haar vast pakte was ze stil en keek raar uit haar ogen.

OMG ik schrok en gaf klopjes op haar kont en gaf haar snel aan mijn moeder over, want tja ik blijf ook een kind en dacht mijn moeder weet wel raad. Al snel kwam Elynn bij. Helemaal wit en bezweet. Ze moest weer huilen en was ontzettend moe. Toen ik zeker wist dat het weer goed met haar ging heb ik haar maar naar bed gebracht. Wat was dat schrikken zeg. Elynn heeft in mei al eens zo'n aanval gehad, maar daar waren Rob en zijn moeder bij. Dus voor mij was dit nieuw.

Er gaat dan van alles door je hoofd Het zou natuurlijk ook een hersenbloeding, epileptische aanval of door de tumoren kunnen komen. Maar ga er nu gewoon van uit dat het breath holding spell is dat doordat Elynn zich zo boos maakte ze stopte met ademhalen en buiten bewustzijn raakte.

We hebben niet naar het ziekenhuis gebeld omdat ze het daarna gewoon weer goed aanspreekbaar was. Ze dit al eerder heeft meegemaakt en toen we het aan de doktoren vertelde ze er verder niets mee deden. Nou hopen dat het niet vaker gebeurt. Als we weer in het ziekenhuis zijn zullen we dit wel vermelden.

Op internet lees je weinig over kinderen die hetzelfde hebben als Elynn. Tenminste we hebben 1 meisje gevonden uit Zweden die het ook heeft, Elise heet zij. Het was een positief verhaal. De tumor was verwijderd en het bleef ook weg, maar gister las ik op hun blog het vreselijke verhaal dat de tumor was teruggekeerd en ze weer behandeld moet worden.
Wat een vreselijke rot ziekte is het toch en zo oneerlijk voor al die lieve kindjes.
We weten niet wat de toekomst ons zal brengen. Nu maar genieten van alle momenten en van onze
lekkere meiden.

1 opmerking:

  1. Hey wijffie,

    Dat was zeker ff schrikken zeg. pff. Nou maar hopen dat het weg blijft hoor. Jullie hebben al genoeg te verduren op het moment.
    En jullie moeten zeker genieten van elke moment met jullie mooie meiden en natuurlijk ook van elkaar!
    dikke kus monique

    BeantwoordenVerwijderen