In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

zondag 22 januari 2012

Wintersport

Eigenlijk zouden we vandaag lekker op wintersport gaan. Naar het zwarte woud met mijn moeder en Pascal. Rob, Pascal en mijn moeder zouden lekker gaan skieen. Aimée zou voor het eerst op een ski-klasje gaan en ik en Elynn zouden lekker gaan uitrusten en genieten van de omgeving. Pascal is dagen bezig geweest om een leuke, betaalbare en kindvriendelijk hotel te vinden en het was hem gelukt. We zouden vandaag vertrekken t/m 28 januari.

Helaas er kwam wat tussen en kanker gaat nooit op vakantie dus al vrij snel de vakantie geannuleerd. Geen idee wanneer voor ons nog een vakantie in het verschiet ligt. Zal voorlopig nog wel niet zijn helaas en pfffff wat heb ik het nodig. Wat is deze periode tot nu toe al slopend en het zal alleen nog maar moeilijker worden.

Met Elynn gaat het vandaag goed. Ook de medicijnen blijven gelukkig binnen. Vanochtend wilde Aimée een mooie tekening voor Deborah en de baby maken en Elynn natuurlijk ook. Dus die hebben lekker geknutseld.

Vanmiddag heel even met Rob naar Almere geweest omdat ik nog wat wilde kopen voor Rob z'n zus die in verwachting is.
Aimée en Elynn bleven bij Rob z'n ouders. Het was wel heel raar om ze en vooral Elynn achter te laten. We zeiden ook tegen elkaar dat het weer voor het eerst is in 2 1/2 maand dat we met z'n tweeën iets gaan doen.

We zijn de V&D in geweest en gekocht wat ik wilde kopen. Er waren nog wel meer winkels open, maar ik wilde weer gauw naar huis naar de meisjes. Rob begreep er niets van, want ik wil altijd shoppen en geld uitgeven en Rob is van het sparen voor later en voor alle meerkosten die we hebben en nog zullen krijgen.
Hahahaha dus heb me ook eens van mij goede kant laten zien.

Met de meiden ging het gelukkig goed en 's middags is mijn broertje Martijn en Nina nog op visite geweest.
Nu liggen de meiden weer lekker op bed en ik probeer ook zo mijn ogen te sluiten, want ik ben nog steeds erg moe....

1 opmerking:

  1. Jeetje wat shit joh van de vakantie. Maar er gaat een dag komen dat jullie weer lekker op vakantie kunnen gaan en deze hele shit periode kunnen afsluiten met het gezinnetje. Nu is het een zware tijd en dat zal ook zo nog wel even blijven, maar ieder positief dingetje geeft je weer een hoop energie.
    dikke kus monique

    BeantwoordenVerwijderen