In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

vrijdag 8 juni 2012

8e kuur zit erop

Kuur 8 zit erop. Elynn heeft weer 8 dagen chemo gekregen en gelukkig er nog niet teveel last van gehad.

Gister en vandaag is Rob heen en weer gereden naar het AMC.

Gister in het huis gerommeld, spullen opgeruimd,. Ben erg moe na 6 dagen van huis te zijn geweest.

Ook belde gister st. Make a Wish en wilde een afspraak maken om de wensen van Elynn te komen halen. Reuze spannend. Ze komen volgende week vrijdag. Ze wilde graag dat grote zus erook bij zou zijn dus komen ze in de middag.

Verder wat administratie gedaan, want ook een aantal zaken voor Elynn moesten verlengd worden.

Vanochtend had Aimee voor het eerst op school een soort van weekafsluiting. En wat deed ze het goed en leuk. Trots op mijn grote meid.

Daarna naar de bus, want ik ging weer voor het eerst sinds 7 maanden een paar uurtjes aan het werk.

Rob zou me na het bezoek aan het AMC ophalen zodat ik niet met het openbaar vervoer hoefde.
Het ging goed, niet gehuild vandaag. Ik heb mijn mail geopend en had 865 mails. Ik ben nu op de helft. Volgende week weer 2 uurtjes werken en dan hopelijk zo opbouwen.

We wachten nog op de ontslagafspraken. Ze waren vergeten de bloedprik afspraken erbij te zetten. ook wilde we een afspraak met de Oncoloog. Volgens de huidige afspraken zou hij de uitslag van de MRI doorbellen.

Helaas gaat hij 3 weken op vakantie.

Ook was tijdens het vorige gesprek besproken dat bij het volgende gesprek met de oncoloog een klinisch geneticus erbij komt om te kijken naar de oorsprong of oorzaak van de kanker en of het eventueel erfelijk is.

We wachten dus nog even af. Ze worden als het goed is nagestuurd.

We zijn weer begonnen met de medicijnen en antibiotica. Alleen 's ochtends moet Elynn toch weer spugen helaas. Nu maar hopen dat de sonde erin blijft en ze geen koorts gaat krijgen.

2 opmerkingen:

  1. Was goed je weer even te zien vandaag! Heb ontzettend veel respect voor jullie! Ik denk dat Elynn en Aimee heel blij zijn dat jullie hun papa en mama zijn!! Ben benieuwd wat voor wens er in vervulling gaat, dat horen we vast nog wel!! Keep up! Groetjes Jolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat ik er niet was vrijdag! Misschien volgende week... Blij dat je weer op het werk komt en erg sterk van je.
    Ik hoop dat Make a wish erg leuk wordt voor de meiden.
    Houdt moed, groetjes Jannetje

    BeantwoordenVerwijderen