In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

zondag 24 juni 2012

Zaterdag 23 juni

Vandaag heb ik heerlijk uitgeslapen.

Aimée moet om half 12 zwemmen. De laatste paar weken moet ze weer huilen bij het wegbrengen. Wel zei ze steeds mama ik wil bij jou blijven. Toch loopt ze uiteindelijk vrolijk de zwemles binnen.

Na het zwemmen gaan wij samen met mijn moeder, zus en 3 van haar kinderen naar Muiderslot. Elynn is niet meer in aplasie en kunnen we weer wat ondernemen. Meestal doen we het weekend voor de volgende chemo wat leuke uitstapjes.

Vandaag zijn er ook echte ridders en zwaardkunsten. De opbrengsten gaan naar stichting Make-A-Wish. Ook helpen zij vaak mee als een wens over ridders gaat.

Toevalling is het thema op Aimée d'r school nu ook Ridders en prinsessen.



Elynn gooit nu steeds vaker d'r mutsje af. Veel fijner natuurlijk voor haar. In het begin vond ik het vervelend. Vooral de schrikreactie van andere mensen. Maar nu inmiddels ben ik daar ook wel aangewend. Mensen en kinderen kijken toch wel met of zonder mutsje

Daarna zijn we nog even naar het ziekenhuis geweest. Aimée en Elynn lagen allebei te slapen in de auto. Toen we de auto parkeerde zei Elynn "gaan we prikje halen, prikje vinger of arm. Ik hoef niet te huilen".

Nee lieverd vandaag krijg je geen prikje. Heel even bij Deborah en Thijs geweest en toen naar huis.

Na het eten kids naar bed. Het was weer een fijne dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten