In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

woensdag 20 juni 2012

Post voor mijn kanjers.

Volgende week heeft Elynn weer chemokuur. Deze start op 29 juni.

Gister op de afdeling zag ik al 1 kaartje voor Elynn liggen. Die heb ik daar gelaten voor volgende week.

Wij vinden het erg leuk om post te krijgen. Ook Aimée vindt dit erg leuk.

Vandaar deze oproep of jullie een kaartje naar de meiden willen sturen.

Emma Kinderziekenhuis AMC
Elynn van den Brink (of natuurlijk geadresseerd aan Aimée zus van Elynn van den Brink)
Verpleegafdeling f8Zuid
Meibergdreef 9
Postbus 22660
1100 DD Amsterdam

Alvast bedankt.

1 opmerking:

  1. Via kanjerguusje ook op jullie blog gekomen, erg fijn om kaartjes te kunnen sturen heb ik toch het gevoel als moeder van 3 kids dat ik iets kan doen en hopelijk voor jullie meiden een fijn moment.
    gr Debby

    BeantwoordenVerwijderen