In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

donderdag 28 juni 2012

Morgen chemokuur 9

Vanochtend op blog van Kyra gekeken met Aimée. Ze had gister haar wensdag van Make a Wish. Ook liet ik haar de foto´s zien van haar laatste kuur van de medewerkers en verpleegkundige. Bij de foto van de bloemenkraal vertelde ik dat Kyra klaar is met de behandeling. Aimée zegt oh dus ze is niet dood.

Ik legde haar uit dat niet alle kindjes dood gaan van kanker. Zegt ze ik denk dat Elynn ook niet dood gaat.
Nu is ze dus helemaal omgeslagen met haat gedachte. Misschien maar goed ook.
Misschien moet ik dus in de toekomst er zelf ook niet teveel mee bezig zijn als Aimée in de buurt is.

Op school kreeg Aimée een kadootje van een klasgenootje voor haar en d´r zusje. Lief dat er nog steeds aan de meiden gedacht wordt.

Vandaag hulp van mijn moeder en zus om het huis schoon te maken en op te ruimen. Helaas heeft gister de wasmachine het begeven en nu mogen we dus opzoek gaan naar een nieuwe wasmachine. Gelukkig heeft mijn moeder tussen het schoonmaken door gewassen bij haar thuis, zodat we toch schone kleding hebben voor naar het ziekenhuis.

Vandaag kwam de Attent binnen. Blad van de vereniging Ouders, kinderen en kanker (VOKK). Daarin stond de foto die gemaakt is toen Elynn de kraal voor deelname wetenschappelijk onderzoek kreeg. Super leuk dat de foto erin zit.

Tegen 4 uur belden het verpleegkundige spreekuur dat de kuur van morgen doorgaat. Bloedwaarden is gelukkig goed.

Net uurtje gesport in de buitenlucht. Heerlijk wel een klein buitje maar dat geeft helemaal niet. Is zelf even lekker.

Morgen moeten we ons om half 12 melden in het AMC.

Eerst Aimée naar school brengen en daarna nog even naar baby Thijs.

Morgen is het een dagbehandeling. Als de chemo erin zit mogen we naar huis. Zaterdag wordt Elynn wel opgenomen.

Ben benieuwd of er post ligt.

1 opmerking:

  1. Die post moet wel goed gaan komen denk ik zo. veel succes weer de komende tijd.
    X Marijke

    BeantwoordenVerwijderen